meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت گلخانه با واترجت آب سرد

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : QUADRO599TST

به منظور تولید گل ها و گیاهان زینتی مراکزی تحت عنوان گلخانه تأسیس شده اند که وظیفه پرورش و تکثیر گیاهان را بر عهده دارند. از آن جایی که گیاهان نسبت به شرایط آب و هوایی حساس می باشند مقدار درجه حرارت و رطوبت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اما به همان میزان که فراهم نمودن شرایط آب و هوایی ایده آل برای گیاهان ضروری است نظافت و شستشوی محیط گلخانه نیز امری مهم و قابل توجه محسوب می گردد. در کنار خاک و گیاهان همواره انواع حشرات و آفت ها و وجود دارد و محیط بسته گلخانه در معرض میکروب ها، قارچ ها و باکتری ها قرار می گیرد. از همین رو یکی از راه کارهای مؤثر و کارآمد برای مبارزه و مقابله با آفات، میکروب ها و دیگر بیماری های گلخانه ای شستشوی محیط با استفاده از دستگاه واترجت می باشد.

واترجت چیست؟

دستگاه واترجت صنعتی یا شوینده فشار قوی متشکل از یک پمپ است که آب را با فشار و سرعت معمولی دریافت کرده و آن را به آب پر فشار و با سرعت بالا تبدیل می کند. دستگاه های شوینده فشار قوی در انواع و مدل های متنوعی طراحی و ساخته شده اند تا بتوانند پاسخ گوی نیازهای مختلف مشتریان باشد. واترجت در زمینه های گوناگون و با هدف شستشوی با کیفیت و با سرعت عمل بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

نقش واترجت در از بین بردن آلودگی

دستگاه واترجت برای از بین بردن انواع آلودگی های سطحی و یا سخت سطوح مختلف شامل هموار و ناهموار به کار می رد. آب فشار قوی تولید شده توسط پمپ از نازل واترجت و به صورت یکنواخت خارج می شود و در حقیقت نیروی آب است که آلودگی ها را جدا می کند. با استفاده از این روش دیگر نیازی به مصرف حجم زیادی از آب که سبب اتلاف آن می شود، نبوده و در این فرآیند مقدار آب مصرف کم است و فشار حاصل از این آب عملیات شستشو را سرعت و کیفیت می بخشد. بنابراین برای شستشو دادن گلخانه ها استفاده از واترجت یک راه حل مناسب می باشد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :