meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت صنعتی با واترجت فوق فشار قوی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Oertzen صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : D1000

دستگاه واترجت صنعتی فوق فشار قوی به دستگاه هایی اطلاق می گردد که فشار عملیاتی آن ها بیشتر از 500 بار باشد در نتیجه واترجت صنعتی 1000 بار در گروه دستگاه های فوق فشار قوی قرار می گیرد. واترجت صنعتی فوق فشار قوی با ساختاری منحصر به فرد امکان استفاده از آن را در محیط های سخت صنعتی و در شرایط دشوار فراهم می کند.

تجهیزات به کار رفته در واترجت فوق فشار قوی

واترجت صنعتی فوق فشار قوی دارای پمپ پلانجری سه تایی با پوشش سرامیکی می باشد که سری آن از جنس آلیاژ برنج است. واترجت فوق فشار قوی مجهز به پمپ تغذیه آب بوده که موجب می شود پمپ اصلی دستگاه با کمبود آب مواجه نشده و در نتیجه دچار استهلاک و خرابی نمی شود. واترجت های فوق فشار قوی دارای عملکرد با آب سرد هستند و در انواع الکتریکی و دیزلی عرضه شده اند (مدل دیزلی قابل مشاهده در فیلم). واترجت صنعتی فوق فشار قوی به فیلتری تجهیز شده است که ذرات جامد آب را درون خود نگه داشته و مانع از ورود آن ها به پمپ دستگاه می شود. تمامی قطعات به کار رفته در دستگاه واترجت صنعتی فوق فشار قوی ضد آب و ضد زنگ هستند که از بروز خوردگی جلوگیری می کنند. این دستگاه از شلنگ 20 متری با بافت فولادی برخوردار بوده که به راحتی جمع آوری می شود و مقاومت بالایی دارد. شوینده فوق فشار قوی همراه با نازل تخت (تیغه ای) ارائه شده و به دلیل آن که آب را با شتاب بسیار زیاد پاشش می کند به ضربه گیر تجهیز شده است که از پرتاب کاربر به سمت عقب ممانعت می کند.

کاربردهای واترجت صنعتی فوق فشار قوی

شوینده فوق فشار قوی طیف وسیعی از کاربردهای صنعتی را در بر می گیرد. از این وسیله برای انجام عملیات  های سایشی، لایه برداری، شستشوی فشار قوی، رنگ بری، زنگ بری، تمیز کردن خطوط لوله، رسوب زدایی و بسیاری فعالیت های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد و عملکردی بی نظیر ارائه می دهد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :