meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت موثر سطوح با اسکرابر آنتی باکتریال

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55B40noBac

اسکرابر ها یا دستگاه های کف شوی با استفاده از سیستم برس زنی انواع آلودگی های روی سطح را شستشو داده و نظافت می نمایند. این دستگاه ها بر خلاف شیوه های سنتی مجهز به دو مخزن مجزا برای آب تمیز و آب کثیف بوده و همواره از پاشش آب تمیز برای نظافت و شستشوی سطوح استفاده می نمایند، در نتیجه مانع از انتشار و انتقال آلودگی ها به سایر نقاط می شوند. استفاده از مواد شوینده در مخزن آب تمیز این دستگاه ها باعث افزایش کیفیت نظافت شده و با از بین بردن انواع آلودگی ها و میکروب ها موجب ضد عفونی سطوح می شوند. از آنجایی که صنایعی چون صنایع غذایی در ارتباط مستقیم با سلامت افراد جامعه می باشند رعایت اصول بهداشتی و استفاده از شیوه هایی که علاوه بر نظافت، سطوح را ضد عفونی نموده و با از بین بردن باکتری ها و میکروب ها، استاندارد های بالای مودر نیاز این صنایع را تامین نماید تاثیر به سزایی در کیفیت محصولات و سود آوری دارند. از این رو اسکرابر های آنتی باکتریال گزینه مناسبی برای شستشو و نظافت در این صنایع می باشد. 


انواع اسکرابر های آنتی باکتریال بر اساس نوع هدایت دستگاه 

اسکرابر های آنتی باکتریال بر اساس نوع هدایت دستگاه به دو دسته  اسکرابر های دستی و اسکرابر های سرنشین دار تقسیم می شوند. نمونه های دستی مجهز به دسته بوده و کاربر با قرار گرفتن در پشت دستگاه آن را هدایت می نماید در حالیکه نمونه های سرنشین دار مجهز به صندلی اپراتور بوده و کاربر با نشستن بر روی صندلی، دستگاه اسکرابر را هدایت می نماید. 


ویژگی اسکرابر های آنتی باکتریال

مخزن های آب تمیز و آب کثیف دستگاه های اسکرابر متشکل از پلی اتیلن غنی شده با افزودنی های غیر ارگانیک و ضد باکتری می باشند که عملکردی از داخل به بیرون داشته و به طور قابل اعتمادی از رشد باکتری ها در سطوح ناهموار، نقاط کور و شیار های کوچک جلوگیری به عمل آورده و مانع از اتشار و تکثیر آنها می شوند. عمر مفید مخزن این دستگاه ها به خاطر مواد به کار رفته در ساختارشان بالا می باشد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :