meta name="video_type" content="video/mp4" />

اسکرابر آنتی باکتریال

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55B40noBac

نظافت سطوح کف و از بین بردن انواع آلودگی ها علاوه بر اینکه موجب افزایش عمر مفید کف پوش ها می شود با ارتقا سطوح بهداشتی محیط، ضامن سلامتی افراد حاضر و شاغل در محیط می گردد. از این رو استفاده از ابزار ها و دستگاه های مدرن به جای شیوه های سنتی نظافت تاثیر قابل ملاحظه ایی در کیفیت نظافتی و تامین سطوح بهداشتی و سلامت محیط دارد. اسکرابر ها یا کف شوی های صنعتی با استفاده از پاشش آب و سیستم برس زنی انواع آلودگی های چسبیده به سطوح را نظافت می نمایند. استفاده از مواد شوینده در مخزن دستگاه های کف شوی، کیفیت شستشو را ارتقا داده و باعث از بین رفتن انواع آلاینده های چرب و و روغنی می گردد.  


دسته بندی اسکرابر های صنعتی بر اساس نوع هدایت 

اسکرابر ها بر اساس نوع هدایت دستگاه به دو دسته اسکرابر های دستی و اسکرابر های سرنشین دار یا خودرویی تقسیم می شوند. کف شوی های دستی مجهز به دسته بوده و کاربر با قرار گرفتن در پشت دستگاه آن را هدایت می نماید در حالیکه نمونه های خودرویی مجهز به صندلی اپراتور بوده و کاربر با نشستن بر روی صندلی، دستگاه کف شوی را هدایت می نماید. 


اسکرابر های آنتی باکتریال

اگر چه استفاده از مواد شوینده در مخزن آب تمیز دستگاه های زمین شوی باعث ضد عفونی سطوح می شود اما به منظور تامین استاندار های بالای بهداشتی و ممانعت از انتشار و تکثیر انواع باکتری ها در محیط هایی چون مراکز درمانی و بهداشتی، مدارس، مهد کودک ها و خانه های سالمندان، استفاده از اسکرابر های نوبک یا آنتی باکتریال گزینه مناسب تری برای شستشو و نظافت سطوح کف می باشند. اصلی ترین ویژگی اسکرابر های نوبک استفاده از نانو یون نقره در ساختار بدنه و مخازن دستگاه می باشد که مانع از رشد و تکثیر باکتری ها در سطوح ناهموار، نقاط کور و شیار های کوچک می شوند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :