meta name="video_type" content="video/mp4" />

کفشوی پایانه مسافربری

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55K40

مکان های عمومی پذیرش مسافر مانند پایانه ها و فرودگاه ها در طول شبانه روز با مراجعه افراد زیادی مواجه هستند. تردد مسافر و حرکت چمدان بر روی زمین، بخصوص در روزهایی که برف یا باران باریده است، موجب آلودگی سطح سالن انتظار و راهروهای عبوری می گردد. بنابراین نظافت و شست و شوی سطح به طور مستمر و منظم می بایست در این اماکن صورت گیرد. با انجام با کیفیت این امر، محیط جلوه مناسب تری داشته و سلامت کارکنان و مسافران تضمین می گردد. دستگاه های شستشوی کف مکانیزه یا همان اسکرابر ها، وسیله کارآمدی جهت امر شست و شوی انواع سطوح می باشند. کف شوی ها ابتدا آب و یا محلول آب و مواد شوینده را بر روی سطح می پاشند و سپس بوسیله برس خود، آلودگی ها را از سطح جدا می نمایند. آب آلوده و کثیف توسط تی دستگاه به بخش مرکزی آن آورده شده و از آنجا به داخل مخزن مکش می شود.

مقایسه عملکرد کف شوی نسبت به روش دستی

استفاده از کفشوی ها دارای مزایای زیادی نسبت به روش دستی شستشو با سطل آب و تی می باشد. کف شو ها با بهره گیری از سیستم مکانیزه شست و شو، بسیار سریع تر از روش دستی آلودگی ها را از بین برده و کیفیت بالاتری نیز ارائه می دهند. بعلاوه با توجه به اینکه مخازن آب تمیز و کثیف دستگاه جدا از هم می باشد، از آب آلوده شده استفاده نشده و در نتیجه آلودگی پخش نمی گردد. با توجه به سرعت بالای نظافت، محیط با تعداد نیروی خدماتی کم تری تمیز می شود و در هزینه های افراد صرفه جویی می شود. بکارگیری سیستم خشکن کن در کف شور ها نیز موجب شده تا بلافاصله بعد از عملیات شستشو، زمین خشک شود.

اسکرابر مناسب پایانه مسافربری

با استفاده از زمین شوی ها در سالن های پایانه ها، همزمان با تردد افراد، عملیات نظافت و شست و شو صورت می پذیرد. اسکرابر های کابلی بدلیل وزن کم می توانند گزینه مناسبی جهت نظافت پایانه های با سالن های کوچک باشند. نمونه های باتری دار نیز با توجه به تناسب میزان شارژ دهی با یک بار انجام عملیات، برای محیط های وسیع مناسب ترند. انجام عملیات وسیع نظافتی نیازمند زمین شوی خودرویی و نمونه های دستی نیز برای پایانه هایی با سالن های کوچک کاربردی تر و به صرفه تر است.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :