meta name="video_type" content="video/mp4" />

زمین شوی محوطه اماکن مذهبی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA80BM100

اماکن مذهبی همچون امامزاده ها و حرم معصومین، پذیرای زائران زیادی در طول سال می باشند. با توجه به تردد زیاد زائران در این اماکن و مستمر بودن این حضور در اکثر روزها، آلودگی محوطه آن ها امری اجتناب ناپذیر است. بنابراین از بین بردن آلودگی های سطح که موجب زیبایی محیط و بهبود مسائل بهداشتی می گردد، نیامند فعالیت روزانه و مستمر است. دستگاه های اسکرابر صنعتی با بهره گیری از ساختار مقاوم و عملکرد آسان، وسیله مناسبی جهت شستشوی کف در محوطه اماکن مذهبی می باشند. کف شوی ها از سامانه پاشش آب و انجام برس زنی سطح برای از بین بردن آلودگی ها استفاده می نمایند. خشک کردن زمین پس از تمیز نمودن آن از مزیت های این دستگاه ها می باشد. همچنین از دو مخزن جداگانه برای آب تمیز و کثیف در ساختار زمین شوی ها استفاده شده تا از انتشار آب آلوده به نقاط دیگر جلوگیری شود.

سامانه برس زنی اسکرابر

برای جداسازی آلودگی از سطح معمولا از یک یا دو برس در ساختار اسکرابر ها استفاده می شود. برس های دیسکی برای بیشتر سطوح کاربردی هستند اما برس های غلطکی غالبا برای شستشوی خلل و فرج مناسب اند. برای افزایش سرعت عملیات شستشوی سطوح وسیع، پهنای نظافت برس باید زیاد باشد. البته ابعاد راهرو ها و ورودی ها جهت عبور دستگاه، در انتخاب پهنای نظافت دارای اهمیت است. بعلاوه هرچه فشار اعمال شده بر روی برس بیشتر باشد، دستگاه توانایی بیشتری در از بین بردن آلودگی های چسبیده به سطح دارد.


مزایای اسکرابر خودرویی در شستشوی اماکن مذهبی

محوطه اماکن مذهبی معمولا دارای وسعت زیادی بوده و نیازمند کفشوی مناسب برای شستشوی سریع می باشد. اسکرابر های سرنشین دار با توجه به سهولت استفاده، مخازن آب بزرگ و کارایی بالایی که در نظافت سطح دارند، مناسب ترین کفشو برای چنین محیط هایی می باشند. در نظر گرفتن میزان شارژدهی باتری با توجه به زمان لازم جهت یک مرحله شستشو، پهنای نظافت کف شوی با توجه به عرض ورودی ها و زمان کارکرد واقعی دستگاه در انتخاب یک اسکرابر خودرویی دارای اهمیت است.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :