meta name="video_type" content="video/mp4" />

کاربرد واتر جت در شستشوی ماشین آلات صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : THERMC13/180

ماشین آلات صنعتی در صنایع مختلف نقش مهمی در جابجایی تجهیزات ایفا نموده و جایگزین روش های دستی شده اند. سطح بدنه یا تایر های این دستگاه ها با تردد در انبار محصولات و حمل بار به مرور زمان دچار آلودگی می شوند. همچنین جک بالارونده این تجهیزات به مرور زمان دچار آلودگی های روغنی شده و نیازمند شستشو می باشد. بنابراین امر شست و شوی ماشین آلات صنعتی که از چند جهت دارای اهمیت می باشد، در دستور کار صنایع مختلف قرار دارد. واتر جت ها بهترین دستگاه برای انجام عملیات شست و شو می باشند که مزایای متعددی نسبت به دیگر روش ها دارند. این دستگاه ها با توجه به آب پر فشار خروجی از آن ها، در کم ترین زمان آلودگی های سخت و چسبیده به سطح را جدا می نمایند.

اهمیت فشار و دبی آب خروجی واتر جت

واترجت با استفاده از یک پمپ فشار قوی، آب ورودی به دستگاه را با فشار بالا به سمت سطح مورد نظر اسپری می نماید. بنابراین فشار کاری، یک پارامتر مهم برای واترجت می باشد. هرچه فشار آب خروجی بیشتر باشد، آلودگی ها با قدرت بیشتری از بین می روند. البته واترجت های با فشار بالاتر از 1000 بار، بیشتر در عملیات تخریب استفاده می شوند. دبی آب خروجی از این شوینده فشار قوی که معمولا بر حسب لیتر بر دقیقه بیان می شود، دیگر پارامتر مهم این دستگاه به حساب می آید. دبی آب رابطه مستقیمی با سرعت نظافت دارد بطوریکه با افزایش دبی آب، سرعت نظافت بیشتر خواهد شد.

استفاده از واترجت آب گرم در شستشوی ماشین آلات

معمولا بر روی جک و دیگر بخش های ماشین آلات صنعتی، آلودگی های روغنی ایجاد می شود که به مرور زمان بر روی عملکرد دستگاه تاثیر گذارند. واتر جت آب گرم، ابزار کارآمدی برای از بین بردن سریع و با کیفیت چنین آلودگی هایی می باشد. این مدل از شوینده های فشار قوی، با بهره گیری از سامانه گرم کن، آب را با حرارت بالا به سطح پاشیده و آلودگی های روغنی را به سرعت از بین می برند. با شستشوی مستمر ماشین آلات با واتر جت آب گرم، استهلاک آن ها کاهش و طول عمر مفیدشان افزایش می یابد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :