meta name="video_type" content="video/mp4" />

کفشوی ترمینال

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA80BM100

سالن های ورودی و انتظار در پایانه های مسافربری، همواره حجم زیادی از مسافران را به خود می بینند. تردد افراد و حرکت دادن چمدان توسط مسافران بر روی سطح، آلودگی هایی را بر روی سطح این سالن ها ایجاد می نماید. انباشته شدن این آلودگی ها، می تواند موجب کاهش سطح بهداشت محیط شده و سلامت افراد و کارکنان را به خطر بیندازد. بنابراین شست و شوی منظم و مستمر کف زمین در ترمینال ها، در دستور کار متولیان آن ها قرار دارد. اسکرابر بعوان یک کف شوی مکانیزه، وسیله مناسبی جهت عملیات شستشوی کف می باشد. این دستگاه ها که در دو دسته کلی دستی و خودرویی تولید می شوند، عملیات پاشش آب، برس زنی سطح و خشک نمودن آن را به ترتیب انجام می دهد.

مزایای اسکرابر خودرویی

اسکرابر های خودرویی به جهت سهولت استفاده، کاربر را کم تر دچار خستگی می نماید. این دستگاه ها با قدرت مانور بالا، گزینه مناسبی جهت شستشوی سطوح وسیع به حساب می آیند. با استفاده از کفشوی خودرویی همچنین سرعت نظافت چندین برابر می شود. این امر بدلیل حجم زیاد مخازن آب دستگاه و پهنای شستشوی عریض آن ها می باشد. حجم بزرگ مخازن آب تمیز و کثیف، زمان پر و خالی نمودن آن ها را به حداقل می رساند و بنابراین سرعت عملیات را  افزایش می دهد. سطح صدای پایین و عدم استفاده از کابل برق از دیگر مزایای اسکرابر خودرویی می باشد.

کفشوی مناسب جهت شستشوی سطح ترمینال

برای تمیز نمودن کف ترمینال، اسکرابر های خودرویی گزینه ایده آلی به حساب می آیند. این کف شوی ها، بدلیل پهنای شست و شوی بزرگ و مخازن با حجم بزرگ در تناسب با وسعت سطح سالن های پایانه های مسافربری می باشند. در بین زمین شوی های خودرویی، بهتر است کارایی و میزان شارژدهی آن با انجام یک بار عملیات نظافت متناسب باشد. البته با اتمام شارژ باتری می توان دوباره آنرا شارژ نمود اما اینکار قبل از پایان یافتن عملیات شست و شو، موجب تلف شدن وقت افراد می گردد. این دستگاه های همچنین بدلیل عملکرد سریع، نداشتن کابل و خشک نمودن سطح، اختلالی در رفت و آمد افراد ایجاد نمی کنند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :