meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت محیط در صنایع چوب بوسیله سویپر صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : RCM صنعت : سایر گروه : سوییپر کد محصول مربوط : NOVED

محیط های صنعتی همواره تحت تاثیر انواع آلودگی ها قرار دارند. این مکان ها می توانند بوسیله جابجایی و نقل و انتقال مواد اولیه یا عوامل محیطی آلوده شوند. آلودگی در صنایع چوب معمولا بدلیل خرده چوب ها یا خاک اره ایجاد می شود. بنابراین چنین محیط هایی نیازمند امر نظافت منظم و مستمر می باشند. تمیز بودن سطح، کارگران را بیشتر به انجام کار ترغیب نموده و سطح بهداشتی و عاری از آلودگی را بوجود می آورد. انجام عملیات نظافت و پاکسازی سطح در محیط های صنعتی که معمولا دارای وسعت زیادی هستند، بوسیله روش های دستی امکان پذیر نیست. سوییپر صنعتی یک دستگاه نظافتی مناسب جهت چنین اموری می باشد که کیفیت و سرعت جاروب نمودن محیط را بطور قابل توجهی افزایش داده است.

سوییپر صنعتی

دستگاه سوییپر صنعتی با استفاده از یک یا چند برس کناری، ابتدا خاک، زباله و هر نوع آلودگی را در مسیر خود جمع کرده و به سمت برس مرکزی می فرستد. برس مرکزی با چرخش خود، این مواد را به داخل مخزن می فرستد. مخزن حجیم سویپر ها به گونه ای است که معمولا عملیات تظافت سطح در یک مرحله انجام می شود، هرچند در محیط های بسیار وسیع و یا بسیار آلوده، ممکن است این امر صادق نباشد. سویپر خودرویی و دستی دو مدل کلی این دستگاه ها می باشند که هرکدام با توجه به وسعت محیط، کارایی دستگاه و کاربرد مورد نظر می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

مزایای  سوییپر خودرویی در نظافت محیط های صنعتی وسیع

سوییپر های خودرویی به راحتی و شبیه به خودرو هدایت شده و کاربر به آسانی قادر به کنترل آن و نظافت سطح می باشد. کلید های کنترلی دستگاه نیز کاملا قابل فهم بوده و کاربر به سادگی آن ها را آموزش می بیند. سهولت استفاده و خودرویی بودن این سویپر ها موجب شده که کاربر بدون کم ترین خستگی، محیط های بیرونی وسیع را نظافت نماید. این دستگاه ها در مدل هایی دارای کابین بوده و برای هر گونه شرایط آب و هوایی مناسب اند. سیستم مکش بر روی برس های کناری نیز از انتشار هرگونه گرد و غبار در محیط جلوگیری می نماید.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :