meta name="video_type" content="video/mp4" />

لایه برداری فلزات با روش سندبلاست

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : QUADRO800TST

لایه برداری از سطح فلزات همواره یکی از عملیات های دشوار و پر هزینه ای است که در بسیاری از صنایع انجام می گیرد. هنگامی که قطعات فلزی در مجاورت هوا و یا رطوبت قرار داشته باشند با اکسیژن هوا واکنش داده و دچار زنگ زدگی می شود. شدت زنگ زدگی بسته به شرایط تفاوت می کند و می تواند لایه ای سطحی و یا قشری عمیق باشد. با گذشت زمان لایه های سطحی زنگ زدگی عمیق تر شده و فلز را دچار فرسایش و پوسیدگی می کند؛ جهت جلوگیری از گسترش زنگ زدگی و فلز اقدام به رفع لایه های سطحی می شود و به این ترتیب از خوردگی فلز ممانعت به عمل می آید. به منظور افزایش سهولت لایه برداری از سطح فلزات و کاهش هزینه های مربوط به آن عملیات سند بلاست با آب روشی مناسب و کارآمد به شمار می آید.

دستگاه واترجت صنعتی

واترجت یا کارواش صنعتی دستگاهی است که فشار آب را افزایش داده که پاشش آن بر روی سطوح سبب حذف لایه های آلودگی و رسوبات می گردد. واتر جت صنعتی دارای دو مولفه مهم و اساسی تحت عنوان فشار و دبی می باشد که میزان توانایی واترجت را در کندن آلودگی ها و رسوبات تعیین می کند که این مقادیر با توجه به نوع و شدت آلودگی و هم چنین جنس سطح قابل تنظیم هستند.

سند بلاست با آب

سندبلاست به عملیاتی اطلاق می شود که ذرات ساینده همانند ماسه و یا سیلیس همراه با جریان آب فشار قوی به سطح مورد نظر پاشش شده و لایه های رسوب را از بین می برد. لایه های سطحی تشکیل شده بر روی فلزات با استفاده از روش سند بلاست یعنی به وسیله پاشش مقدار کمی از مواد ساینده به همراه آب فشارقوی، از بین می روند و بدون آن که به سطح اصلی فلز آسیبی برسد از پیشرفت زنگ زدگی و خوردگی فلزات جلوگیری می کند. سند بلاست با آب یک روش تمیز و مقرون به صرفه برای انجام عملیات لایه برداری است که با کیفیتی مطلوب سطوح را به حالت اولیه خود باز می گرداند. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :