meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی کف سالن ورزشی بوسیله اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55K40

شست و شو و نظافت سطح کفپوش در سالن های ورزشی از دو جنبه نگهداری مناسب و تمیز بودن آن دارای اهمیت است. یک سالن کثیف و آلوده، جلوه نامناسبی داشته و علاوه بر کاهش اقبال ورزشکاران، می تواند موجب آسیب هایی برای آن ها شود.روش های دستی معمولا به دلیل کیفیت پایین و وسیع بودن چنین محیط هایی منسوخ شده و دستگاه های نظافتی چون اسکرابر جایگزین آن ها شده اند. اسکرابر سطح کفپوش را بوسیله سامانه پاشش آب و برس های خود شستشو داده و به کمک تی خشک کن، آلودگی ها را جمع و سپس مکش می کند. این دستگاه ها از نظر تامین منبع تغذیه به دو دسته کابلی و باتری دار تقسیم و در مدل های دستی و سرنشین دار تولید می شوند.

سهولت استفاده از کف شوی کابلی

کف شوی کابلی در محیط های کوچک و با دسترسی مناسب به پریز برق استفاده می شود. این دستگاه ها، بدلیل عدم استفاده از باتری، وزن پایینی داشته و به سهولت توسط کاربر هدایت می شود. توان و قدرت بالای موتور الکتریکی آن نیز، قدرت برس زنی را افزایش داده و کیفیت بالای شستشو در یک مرحله را تضمین می نماید. زمین شوی کابلی قدرت مانور بالایی داشته و در مسیر های باریک به خوبی قادر به دور زدن می باشد.

مزایای اسکرابر برای شستشوی کفپوش

اسکرابر ها، دستگاه های مناسبی برای شستشوی کفپوش در محیط هایی چون سالن های ورزشی به حساب می آیند. این دستگاه ها در کم ترین زمان و با کیفیت بالا سطح کفپوش را شست و شو می نمایند. خشک شدن سطح بلافاصله بعد از تمیز نمودن آن نیز، باعث می شود افراد بتوانند مدت زمان کمی بعد از شست و شوی سطح، از آن استفاده نمایند. زمین شوی ها در صورتیکه بطور منظم استفاده شوند، می توانند موجب افزایش طول عمر کفپوش و کاهش هزینه های تعویض و نگهداری آن شوند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :