meta name="video_type" content="video/mp4" />

کاربرد مکنده صنعتی در صنایع ریخته گری

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : DG2

محیط های صنعتی از جمله صنایع ریخته گری در بخش های مختلف خود، با آلودگی هایی مواجه هستند. این آلودگی ها که در حین فعالیت های کاری و یا انتقال مواد و تجهیزات ایجاد می شوند، در دراز مدت انباشته شده و سطح بهداشت محیط را پایین می آورد. بنابراین امر نظافت و جمع آوری آلودگی ها در صنایع، امری ضروری می باشد. وسعت بالای محیط و حجم آلودگی در محیط های صنعتی موجب شده تا از دستگاه های مکنده صنعتی جهت عملیات نظافت استفاده شود. جاروبرقی یا مکنده صنعتی از چند بخش اصلی پمپ، موتور و فیلتر تشکیل شده است.

پمپ مکش جارو برقی

یکی از بخش های مهم جاروبرقی، پمپ مکش دستگاه می باشد که عهده دار تخلیه هوای درون مخزن می باشد. هرچه توان پمپ در ایجاد خلا بیشتر باشد، هوای بیشتری از بیرون به داخل جارو برقی آمده و مکش مواد بطور مناسب تری انجام می شود. قدرت بالای مکش پمپ، امکان جمع آوری مواد را در فواصل دور تر فراهم می سازد. همچنین هرچه نحوه عملکرد پمپ در ایجاد خلا بهتر باشد، مکش با سرعت بیشتری انجام شده و سرعت انجام نظافت کاهش می یابد.

سیستم فیلتراسیون جاروبرقی صنعتی

جمع آوری ذرات ریز و گرد و غبار محیط و جلوگیری از بازگشت آن ها به محیط، نیازمند استفاده از یک سیستم فیلتراسیون در ساختار جاروبرقی می باشد. جارو برقی های صنعتی دارای سیستم فیلتراسیون قوی برای به دام اندازی ذرات بسیار ریز می باشند. میزان فیلتر سازی ذرات به نوع فیلتر بکار رفته بستگی دارد. ساختار فیلتر ها در جارو برقی صنعتی معمولا بصورت ستاره ای می باشد که سطح فیلتراسون بالایی دارند. این فیلتر ها از توانایی به دام اندازی ذرات کوچک تر از 3 میکرون و در بعضی از مدل ها کوچک تر از 1 میکرون برخوردارند. نظافت فیلتر های ستاره ای با تکان دادن دسته یا بوسیله کمپرسور هوا صورت می پذیرد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :