meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی سطوح در مراکز اداری با اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55B40

در اکثر مراکز اداری سطوح سرامیکی به میزان فراوان وجود دارد. تردد افراد و انتقال آلودگی ها به این مکان ها به مرور زمان موجب کاهش زیبایی سطح شده و جلوه نامناسبی به آن می دهد. بنابراین امر شستشو و نظافت سطح اهمیت ویژه ای پیدا می کند. استفاده از سطل آب و تی با توجه به کندی انجام عملیات و انتشار آب آلوده به دیگر نقاط، چندان مفید فایده نمی باشد. دستگاه اسکرابر، راهکار مناسبی برای شستشوی سطوح بوده و جایگزین روش های دستی شده است. این دستگاه علاوه بر رفع آلودگی ها به افزایش طول عمر کفپوش کمک می نماید.

کفشوی صنعتی چیست؟

کفشوی صنعتی یک دستگاه نظافتی می باشد که جهت شستشوی انواع سطوح و حتی ضدعفونی آن مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه با ارائه مزایای متعدد به تدریج جایگزین روش های دستی در محیط های اداری، تجاری و صنعتی شده است. اسکرابر ها دارای مخازن آب تمییز و کثیف بوده و در مدل های مختلفی تولید می شوند. سامانه برس زنی این دستگاه از عملکرد کم نظیری در جدا نمودن آلودگی ها از سطح برخوردار است. این کف شوی ها بعد از پاشش آب و برس زنی، آب آلوده را با تی خشک کن جمع نموده و سپس با استفاده از سامانه مکش، محیط را عاری از آلودگی می نمایند. این دستگاه ها بصورت دستی یا خودرویی هدایت شده و اکثرا از جریان برق یا باتری جهت تامین منبع تغذیه خود استفاده می نمایند.

مزایای استفاده از اسکرابر در مراکز اداری

سپردن امر شستشو و نظافت سطح در مراکز اداری به دستگاه های اسکرابر ، با مزایای زیادی همراه است. این دستگاه ها با توجه به سیستم مکانیزه سریع خود، کیفیت و سرعت نظافت را چند برابر می کنند. سیستم مکش و خشک کن آن ها نیز سطح را خشک نموده و از سر خوردن افراد جلوگیری می نماید. خشک شدن سطح زمین همچنین امکان تردد افراد بلافاصله بعد از انجام عملیات را فراهم می سازد. اسکرابر ها به سهولت توسط کاربر هدایت شده و کاربر را در استفاده های طولانی مدت همراهی می نمایند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :