meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی سطح زمین با استفاده از اسکرابر سرنشین دار

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA100BM150

سوله های بزرگ در محیط های صنعتی مانند صنایع کاشی همواره بدلیل انتقال مواد و فرآیند های مربوط به تولید محصولات در معرض آلودگی قرار دارد. این آلودگی ها، کفپوش سالن ها را از حالت اولیه خارج ساخته و محیط را نا زیبا جلوه می دهد. همچنین آلوده بودن سطح زمین، از نشاط کارکنان کاسته و در بازدهی کار تاثیر گذار است. دستگاه های اسکرابر صنعتی با بهره مندی از سیستم پاشش آب و برس زنی و خشک نمودن همزمان سطح، راهکار مناسبی برای حل مشکلات نظافتی محیط های صنعتی می باشند. این دستگاه ها سرعت شستشوی سطح را چندین برابر نموده و کیفیت مطلوب و بی نقصی ارائه می دهد. برای هدایت این کف شوی ها، کاربر در مدل های دستی در پشت دستگاه و در مدل های خودرویی بر روی صندلی قرار می گیرد و دستگاه را هدایت می نماید. 

مزایای اسکرابر سرنشین دار

اسکرابر های سرنشین دار، از جمله کفشوی های صنعتی هستند که مزایای متعددی را فراهم آورده اند. این دستگاه، دارای مخازن بزرگی بوده و با پهنای نظافت عریض، در مدت زمان کمی محیط های وسیع را شستشو می نماید. اسکرابر های خودرویی به سادگی هدایت شده و کاربر در حین نظافت متحمل خستگی چندانی نمی شود. این زمین شوی ها از یک باتری جهت تامین منبع تغذیه خود استفاده می نمایند که تا چند ساعت کاربر را همراهی می نماید. بدلیل کاهش مصرف آب و مواد شوینده نیز، اسکرابر ها سازگاری خوبی با محیط زیست دارند.

کاربرد های کفشوی خودرویی

کفشوی خودرویی، بعلت ابعاد بزرگ، بزرگ بودن مخازن آب و عریض بودن پهنای شستشو، در محیط های وسیع مورد استفاده قرار می گیرد. مراکز تجاری، سوله های بزرگ، انبار ها ومحیط های صنعتی بزرگ و صحن اماکن مذهبی از جمله محیط هایی است که از اسکرابر خودرویی استفاده می نمایند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :