meta name="video_type" content="video/mp4" />

کفشوی سالن ورزشی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55B40

سالن های ورزشی از جمله محیط های پر طرفدار و با مراجعه زیاد ورزشکاران می باشد. کفپوش این سالن ها به مرور زمان، دچار آلودگی هایی شده و از حالت اولیه خود خارج می شود. باقی ماندن این آلودگی ها به مرور زمان سطح را نا زیبا جلوه داده و از جذابیت محیط ورزشی می کاهد. کفپوش آلوده و نازیبا رونق سالن های ورزشی را کم کرده و می تواند بر روی طول عمر آن تاثیر گذار باشد. دستگاه اسکرابر بعنوان یک کفشوی مکانیزه، راهکار مناسبی جهت حل مشکلات نظافتی سالن های ورشی می باشد. این دستگاه از سامانه برس زنی و پاشش آب برای از بین بردن آلودگی های سطح استفاده می نماید.

خصوصیات برجسته اسکرابر صنعتی

اسکرابر صنعتی دارای خصوصیات ویژه ای می باشد که آنرا از روش های دستی متمایز نموده است. یکی از این خصوصیات، مخازن آب تمیز و کثیف جداگانه می باشد. با این خصوصیت، آب آلوده به داخل مخزن آب کثیف رفته و بدلیل استفاده از آب تمیز در بخش بعدی نظافت، از انتشار آب کثیف در محیط جلوگیری می شود. این مخازن حجم مناسبی داشته و پر و خالی نمودن آن ها به سهولت صورت می پذیرد. سیستم برس زنی قدرتمند به نظور جدا نمودن آلودگی های عمیق، تی خشک کن با ساختار مناسب برای جمع نمودن تمام آب آلوده و موتور مکنده قدرتمند به منظور مکش آب آلوده به مخزن آب کثیف از دیگر خصوصیات برجسته زمین شوی می باشد.

مزایای استفاده از کفشوی در شستشوی سالن ورزشی

اسکرابر صنعتی نسبت به روش های دستی، از قدرت بیشتری در رفع آلودگی های کفپوش سالن های ورزشی برخوردار است. واضح ترین مزیت این کفشوی ها، تسریع در انجام عملیات شستشو می باشد. اسکرابر ها زحمت نیروی خدماتی را کم تر نموده و در مدت زمان کمی سالن های ورزشی را شستشو می دهند. با استفاده منظم و دقیق این دستگاه، کیفیت کفپوش حفظ شده و طول عمر آن افزایش می یابد. بدلیل خشک شدن سطح زمین بوسیله کف شوی، سطح لغزنده نبوده و افراد می توانند بلافاصله بعد از اتمام عملیات نظافت، از سالن استفاده نمایند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :