meta name="video_type" content="video/mp4" />

اسکرابر انبار

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55K40

شستشو و نظافت سطوح انبار ها نه تنها باعث تمیز ماندن تجهیزات و جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به آن ها می گردد، بلکه موجب افزایش عمر کفپوش می شود؛ اما نظافت انبار ها به دو دلیل کاری مشکل و طاقت فرسا است. دلیل اول وجود موانعی مانند قفسه ها و تجهیزات در سطح انبار است و مشکل دوم وسعت سطوح موجود در انبار ها می باشد. نظافت و شستشوی انبار ها از مهم ترین مسائل مدیریتی این مکان ها می باشد که به دو صورت انجام می پذیرد: یکی روش دستی و سنتی شستشو یعنی استفاده از طی و سطل و نیروی انسانی و دیگری بهره گیری از دستگاه های نظافت صنعتی مکانیزه، که بهترین وسیله برای نظافت و شستشوی سطوح کف انبار داری ها، اسکرابر انبار می باشد.

اسکرابر دستی و کابلی مناسب برای انبار

دستگاه اسکرابر صنعتی انواع گوناگونی دارد که بهترین نوع آن که مناسب استفاده در انبار ها باشد، مدل دستی می باشد؛ این مدل به دلیل کوچک بودن و امکان عبور از راهرو های باریک، در مقایسه با نوع سرنشین دار، وسیله مناسب تری می باشد. دستگاه اسکرابر انبار با دارا بودن کابل، نگرانی از کاهش شارژ باطری را از ببین می برد و می توان از آن با هر مدت زمانی بهره برد؛ به همین دلیل در مکان هایی مانند انبار که فضای تحت نظافت یک محیط سر پوشیده با دسترسی به پریز برق می باشد، بهینه تر است که از اسکرابر کابلی استفاده شود تا سطوح وسیع، به خوبی و به طور کامل شستشو شوند.

مزیت استفاده از اسکرابر انبار به جای طی و سطل

همان گونه که ذکر شد، شستشوی انبار با روش دستی کاری بیهوده و باطل می باشد اما در صورت استفاده از اسکرابر انبار، می توان از مزیت های آن بهره مند شد که برخی ازین ویژگی های مثبت عبارت اند از: افزایش سرعت شستشو، نیاز کمتر به نیروی کار و استفاده از این نیرو ها در فرآیند های دیگر، کاهش مصرف آب و مواد شوینده و کمک به محیط زیست از همین طریق و از همه مهم تر بهبود کیفیت شستشو.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :