meta name="video_type" content="video/mp4" />

اسکرابر بیمارستان

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55K40

همه مراکز درمانی بخصوص بیمارستان ها که با حجم بیشتری از بیماران در ارتباط اند، نیازمند نظافت روزانه می باشند؛ اما شستشوی این مکان ها به دلیل شرایط خاصی که دارند ممکن است مشکل باشد. بیمارستان ها به صورت شبانه روزی فعالیت دارند و نمیتوان زمان خاصی را برای نظافت و شستشوی بیمارستان ها اختصاص داد، به همین دلیل لازم است سرعت شستشو بالا باشد تا برای حاضرین و ترددشان مشکل ایجاد نشود. مورد دیگری که باید به آن توجه کرد این است که به دلیل رفت و آمد زیاد در مراکز بهداشتی، خیس ماندن سطوح علاوه بر کثیف شدن مجدد در اثر عبور و برجای ماندن رد پا، می تواند باعث بروز خطر لغزش و صدمه دیدن افراد گردد. همان گونه که ذکر شد زمانی که برای شستشوی بیمارستان اختصاص داده می شود بسیار کم است و نمی توان پس از آن صبر کرد تا سطوح به طور کامل خشک شوند. به همین دلیل نمیتوان از روش های سنتی برای شستشو استفاده کرد و می بایست به جای آن از وسیله ای مانند دستگاه اسکرابر بیمارستان بهره گرفت.

استفاده از اسکرابر دستی و کابلی در بیمارستان

در مکانی مانند بیمارستان که محیطی بسته دارد و امکان دسترسی به پریز برق وجود دارد، بهتر است از دستگاه اسکرابر کابلی استفاده کرد تا نگرانی از اتمام شارژ از بین رود و بتوان سطوح گسترده را با این روش شستشو داد؛ همچنین به دلیل عدم وجود باتری دستگاه سبک تر خواهد بود. اسکرابر دستی در مقایسه با نوع سرنشین دار آن، برای بیمارستان که بخش هایی با وسعت کم و زیاد داشته و راهرو های باریکی برای شستشو دارد، مناسب تر است.

مزایای استفاده از اسکرابر بیمارستان

استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی مانند اسکرابر بیمارستان، مزایای فراوانی دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد: شستشو با دستگاه های مکانیزه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و نتیجه بدست آمده مطلوب خواهد بود، سرعت شستشو بالا رفته و اختلال در عبور پزشکان، بیماران و همراهان ایجاد نمی شود و همچنین با کاهش مصرف آب و مواد شوینده، به محیط زیست کمک می شود.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :