meta name="video_type" content="video/mp4" />

انتخاب بهترین دستگاه اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55B40

شستشو و نظافت هر محیطی با محیط دیگر متفاوت است؛ برخی مکان ها وسعت بالایی دارند و بعضی نیز دارای راهرو های باریک می باشند، مکان هایی با اهمیت بهداشت بالا، متفاوت از مکان های صنعتی می باشند و... . به همین علت شناخت نیاز و انتخاب دستگاه متناسب با نیاز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بهترین وسیله برای کف شویی، دستگاه اسکرابر صنعتی می باشد که انواع گوناگونی دارد و بر اساس نوع هدایت و سیستم انرژی، به چند دسته مختلف تقسیم می شوند.

انواع اسکرابر

شناخت صحیح نسبت به ویژگی های هر اسکرابر و نوع سطحی که می توانند شستشو دهند، می تواند شستشویی بهینه و با هزینه مناسب ارائه دهد. به طور مثال خرید اسکرابر بزرگ برای شستشوی محیطی کوچک علاوه بر هدر رفت هزینه، ممکن است برای کار مناسب نبوده و نتوان از آن استفاده کرد. پس لازم است اطلاعاتی درباره انواع دسته بندی اسکرابر بدست آورد، تا سرمایه گذاری صحیحی انجام داد.

دسته بندی از نظر نوع هدایت

هدایت اسکرابر ها بر اساس اندازه دستگاه و ظرفیت مخزن به دو دسته اسکرابر دستی و اسکرار سرنشین دار تقسیم می شود. اسکرابر دستی برای استفاده در راهرو های باریک و یا مکان هایی که موانع دارند و همچنین برای استفاده به منظور شستشوی سطوح با وسعت کم کاربرد دارد؛ در مقابل دستگاه اسکرابر سرنشین دار قادر است مساحت بیشتری را شستشو دهد. این نوع اسکرابر با هدایت کاربر به صورت خودرویی هدایت می شود.

دسته بندی از نظر منبع تغذیه

نوع تغذیه دستگاه اسکرابر بر قدرت موتور و در نتیجه قدرت شستشو تاثیر می گذارد. وجود شیب سطوح، دسترسی به پریز برق، تهویه محیط تحت شستشو همگی در انتخاب نوع منبع تغذیه موثر اند. منبع انرژی دستگاه اسکرابر به طور کلی دو دسته مختلف دارد: یکی منبع تغذیه الکتریکی که خود شامل باتری دار و کابلی می شود و دیگری سوخت فسیلی. منبع تغذیه فسیلی برای محیط های باز و نیازمند موتور قوی تر مناسب است و منبع تغذیه الکتریکی برای مکان هایی که کارشان سبک تر بوده و یا به پریز برق دسترسی دارند استفاده می گردد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :