meta name="video_type" content="video/mp4" />

رنج قیمت دستگاه اسکرابر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55K40

با توجه به اهمیت نظافت و شستشو و تاثیر آن در زیبایی و افزایش طول عمر و حد بهداشت محیط، یکی از مهم ترین دستگاه های نظافت و شستشوی صنعتی را معرفی خواهیم کرد. دستگاه اسکرابر از کاربردی ترین ابزار های نظافت و شستشوی سطوح هموار است که با مکانیزم خاص خود ابتدا مواد شوینده بر روی سطوح پاشش کرده و بطور همزمان برس زنی می کند و شستشو می دهد سپس توسط لاستیک طی های عقبی دستگاه و سیستم مکش، باقی مانده آلودگی وارد مخزن آب کثیف شده و سطح کاملا خشک می گردد. دستگاه اسکرابر شستشو را بهینه کرده و سرعت را بالا می برد. با توجه به انواع مختلف این دستگاه، رنج قیمت متفاوت است که در ادامه شرح می دهیم.

اسکرابر های معمولی

دستگاه زمین شوی صنعتی، انواع متفاوتی دارد که با توجه به نیاز می توان از انواع این دستگاه بهره مند شد. مدل های کابلی دستی با کم ترین پهنای شستشو ارزان ترین اسکرابر ها هستند و برای استفاده در راهرو های باریک و سطوح کوچک مناسب اند. مجهز بودن دستگاه به باتری باعث گران تر شدن دستگاه می گردد و اسکرابر باطری دار برای استفاده در محیط هایی که دسترسی آسان به پریز برق ندارند، مناسب است. دستگاه اسکرابر سرنشین دار به نسبت مدل دستی گران تر است و برای شستشوی محیط هایی با وسعت بیشتر مناسب است.

دستگاه اسکرابر با ویژگی های خاص

برخی از کف شوی های صنعتی، مدل هایی با ویژگی های خاص دارند که دارا بودن این ویژگی ها باعث افزایش سطح قیمت دستگاه می گردد. برای مثال دستگاه های اسکرابر دستی مجهز به موتور جلوبرنده، به نسبت انوع معمولی گران تر هستند، اما باعث ذخیره نیروی کاربر می شوند. برخی از انواع دستگاه اسکرابر کم صدا هستند و برای استفاده روزانه در محیط های آموزشی و خانه سالمندان مناسب تر اند. نوع دیگری از دستگاه های اسکرابر، کفشوی بیمارستانی است که دارای خاصیت آنتی باکتریالی می باشد و برای استفاده در مراکز درمانی و مراکز مرتبط با صنایع غذایی مناسب تر اند؛ اما قیمت آن ها بالا تر می باشد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :