meta name="video_type" content="video/mp4" />

کف شوی فرودگاه

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA80BM100

سطح زمین در سالن های انتظار فرودگاه ها و پایانه ها مستعد جذب آلودگی است. این آلودگی ها به مرور زمان انباشته شده و می توانند سلامت مسافران و کارکنان را تهدید نمایند. نا زیبا شدن محیط و کاهش طول عمر کفپوش از دیگر مضرات عدم توجه به شستشوی منظم سطح زمین این اماکن می باشد. اسکرابر صنعتی از به روز ترین تجهیزات نظافتی می باشد که به خوبی از پس نظافت و شستشوی با کیفیت سطوح مختلف بر می آید. این دستگاه از سامانه برس زنی و پاشش آب بهره برده و در مدل های دستی و خودرویی تولید می شود.

شروع به کار دستگاه اسکرابر

قبل از انجام عملیات شستشوی بوسیله اسکرابر، می بایست نکاتی مد نظر قرار گیرد. اگر دستگاه از نوع باتری دار می باشد، قبل از شروع عملیات، باید باتری آن را بطور کامل شارژ نمود. خالی کردن مخزن آب کثیف نیز به سهولت در انجام نظافت و اتلاف وقت کمک می نماید. همچنین به منظور عدم نیاز به پر کردن مخزن آب تمیز در حین نظافت، بهتر است مخزن آب تمیز قبل از شروع عملیات بطور کامل پر شود. بعلاوه قبل از اولین استفاده از کف شوی، مطالعه دفترچه راهنما و آگاهی از خطرات احتمالی، می بایست مد نظر قرار گیرد.

مزایای استفاده از اسکرابر خودرویی در شستشوی کف فرودگاه

دستگاه های اسکرابر، از پر کاربرد ترین ابزار های شستشوی کف زمین در محیط های پر تردد می باشند. کف شوی خودرویی، با اعمال فشار مناسب به سطح، توسط برس های خود، آلودگی های عمیق سالن های انتظار فرودگاه ها را از بین می برد. مزیت اصلی کف شوی خودرویی، سرعت بالای نظافت و عدم ایجاد اختلال در رفت و آمد افراد می باشد. همچنین با توجه به عملکرد عالی تی خشک کن دستگاه، احتمال سر خوردن افراد از بین رفته و آب آلوده ای در محیط انتشار نمی یابد. سهولت استفاده از دستگاه نیز موجب شده تا کاربر در نظافت سالن های وسیع فرودگاه ها دچار خستگی نشود.  

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :