meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت محوطه بیرونی مراکز اداری با سوییپر

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : RCM صنعت : سایر گروه : سوییپر کد محصول مربوط : ATOM

برخی از محیط اداری وسیع، دارای محوطه و فضای بیرونی می باشند. این محیط ها مستعد جذب آلودگی های محیطی مختلف می باشد. برای جمع آوری زباله، گرد و خاک و آلودگی های دیگر، استفاده از جارو های دستی امر دشواری بوده و بسیار زمان بر است. اما سوییپر صنعتی، راه حل مناسبی برای جمع آوری این آلودگی ها در محیط های وسیع به حساب می آید. این دستگاه با استفاده از برس ها کناری خود زباله ها را جمع نموده و آن ها از طریق برس مرکزی خود به مخزن می فرستد.

انواع سویپر های صنعتی

سویپر ها، جاروهای محوطه ای هستند که برای جمع آوری زباله و گرد و خاک استفاده می شوند. این دستگاه ها از نظر نحوه هدایت در دو دسته دستی و خودرویی قرار می گیرند. همچنین سویپر ها از نظر سیستم محرک به سه دسته مکانیکی، باتری دار و بنزینی یا دیزلی تقسیم می شوند. جارو های محوطه مکانیکی موتور حرکتی نداشته و از قطعات الکترونیکی بهره نمی برند. برای حرکت این سوییپر کوچک، کاربر در پشت آن قرار گرفته و با نیروی خود دستگاه را حرکت می دهد. سوییپر های باتری دار دسته دیگری از این دستگاه ها هستند که انرژی خود را از باتری تامین می نمایند. این سوییپر ها تا چند ساعت شارژدهی نموده و به صورت دستی و خودرویی هدایت می شوند. دسته آخر نیز نمونه های دیزلی یا بنزینی می باشند که برای جمع آوری زباله های محیط های وسیع صنعتی یا معابر شهری بکار می روند.

سیستم فیلتراسیون

سویپر ها در ورودی مخزن خود از یک سیستم فیلتراسیون بهره می برند. این سیستم وظیفه به دام انداختن ذرات ریز و جلوگیری از بازگشت آن ها به محیط را دارد. معمولا در اکثر سویپر ها، از یک یا چند فیلتر پاکتی موازی یا کارتریجی برای این کار استفاده می شود. این فیلتر ها توانایی بالایی در جذب گرد و غبار داشته و مساحت ان ها با افزایش ابعاد سوییپر افزایش می یابد. برای حفظ عملکرد فیلتر می بایست بعد از مدتی آنرا نظافت نمود. نظافت فیلتر عموما به روش تکان دادن الکتریکی آن صورت می گیرد. این کار با حرکت دادن یک اهرم به راحتی قابل انجام است.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :