meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی کف سالن های انتظار فرودگاه با اسکرابر صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA80BM100

فرودگاه ها از سالن های انتظار متعددی بهره می برند. این سالن ها دارای وسعت زیادی بوده و نظافت آن ها با روش های دستی دشوار می باشد. از طرفی عدم توجه به نظافت و شستشوی منظم و با کیفیت آن ها، در کاهش زیبایی محیط و آلودگی آن موثر است. امروزه اسکرابر ها، برای انجام امور شستشوی سطح زمین طراحی شده اند که در فرودگاه ها قابل استفاده اند. کفشوی ها کیفیت شستشوی محیط را چند برابر نموده و موجب کاهش زمان نظافت می شوند.

اسکرابر ها از چه بخش هایی تشکیل شده اند؟

دستگاه های اسکرابر از چند بخش اصلی تشکیل شده اند. موتور دستگاه که وظیفه تامین نیروی حرکتی دستگاه و نظافت محیط را بر عهده دارد یکی از این بخش هاست. تامین منبع تغذیه این موتور بوسیله باتری یا جریان مستقیم برق صورت می پذیرد. برای این دستگاه، دو مخزن جداگانه به منظور جمع آوری آب تمیز و کثیف طراحی شده است. این مخازن دارای حجم بالایی بوده و کاربر در حین نظافت کم تر نیاز به پر و خالی نمودن آن ها دارد. در بخش زیرین کفشوی، یک یا دو برس چرخان قرار گرفته که وظیفه جدا نمودن آلودگی ها را دارد. در کنار آن نیز ورودی موتور مکنده قرار گرفته که به منظور انتقال آب آلوده به مخزن آب کثیف طراحی شده است. همچنین در انتهای این زمین شوی ها، یک تی مکش تعبیه شده که آب پاشیده شده بر روی سطح به همراه آلودگی ها را جمع نموده تا موتور مکش آن ها را به مخزن بفرستد.

مزایای استفاده از اسکرابر در فرودگاه ها

اصلی ترین مزیت اسکرابر برای شستشوی کف زمین بخش های مختلف فرودگاه ها، سرعت بالای نظافت و عدم اختلال در تردد افراد می باشد. این دستگاه در حین تردد افراد قابل استفاده بوده و با خشک کردن زمین نیز، از سر خوردن آن ها جلوگیری می نماید. کفشوی ها زمان نظافت را کاهش داده و کیفیت آنرا چند برابر نموده اند. سهولت استفاده و جدا بودن مخازن آب تمیز و کثیف از دیگر مزایای اسکرابر ها جهت شستشوی سالن های فرودگاه ها می باشد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :