meta name="video_type" content="video/mp4" />

شسستن سالن های انتظار فرودگاه با اسکرابر سرنشین دار

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA80BM100

فرودگاه ها از جمله محیط های عمومی پر تردد به حساب می آیند. سالن ها انتظار، راهرو ها و بخش های دیگر فرودگاه ها، به مرور زمان دچار آلودگی شده و نیازمند نظافت و شستشوی منظم می باشد. بی توجهی به امور نظافتی در این محیط ها از زیبایی سطح کاسته و بر روی سلامت افراد و همچنین طول عمر کفپوش ها تاثیر گذار است. استفاده از سطل و تی در شستشوی کف سالن های فرودگاه ها، امری زمان بر بوده و کیفیتی مطلوبی ارائه نمی دهد. راه حل ایمن و کارآمد شستشوی کف زمین، استفاده از دستگاه های اسکرابر صنعتی می باشد. این زمین شوی ها، بدون دخالت دست و با یک سیستم مکانیزه، آب را بر روی سطح پاشیده و به کمک برس هایش آلودگی ها را از سطح جدا می کند. این دستگاه ها از نظر نحوه هدایت به دو دسته کفشوی دستی و خودرویی تقسیم می شوند.

کف شوی خودرویی و مزایای آن

کفشوی خودرویی، از جمله دستگاه های نظافتی پر کاربرد در محیط های داخلی و بیرونی وسیع می باشد. این زمین شوی، توسط یک راننده که بر روی صندلی آن می نشیند، به سادگی هدایت می شود. با توجه به باتری دار بودن این دستگاه ها، کاربر مشکلی در نظافت محیط های وسیع و بخش بخش ندارد. ساختار مکانیکی قدرتمند و سرعت بالای نظافت از جمله ویژگی های این اسکرابر را به حساب می آید. زمین شوی خودرویی به سهولت توسط کاربر هدایت شده و نیازی به مهارت یا آموزش خاصی ندارد. ساختار جمع و جور، سازگاری با محیط زیست و کاهش هزینه های مربوط به خرید تجهیزات و استخدام نیروی خدماتی از دیگر مزایای استفاده از این کف شوی ها می باشد.

نگهداری از دستگاه اسکرابر

هر کاربری، بعد از خرید اسکرابر می بایست نکاتی را جهت نگهداری از دستگاه و افزایش طول عمر آن رعایت نماید. اولین نکته نظافت برس ها و لاستیک تی بعد از هر مرحله نظافت می باشد. این بخش ها به دلیل گیر افتادن آلودگی ها مختلف، دچار سایش شده و طول عمرشان کاهش می یابد. استفاده از برس نرم برای سطوح خشن نیز در استهلاک آن ها تاثیر گذار است. بعلاوه تمیز نکردن زمین از آلودگی های درشت قبل از آغاز عملیات شستشو، می تواند به برس ها و لاستیک تی آسیب برساند. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :