meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی سطح زمین در مراکز اداری با اسکرابر صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55B40

مراکز اداری در طول روز با حجم زیادی از مراجعه کنندگان روبرو هستند. تردد این افراد، موجب چسبیدن آلودگی هایی بر روی سطح زمین شده و به مرور محیط را آلوده و غیر بهداشتی می نماید. بنابراین افراد می بایست به دنبال راهکاری برای نظافت و شستشوی این سطوح باشند. اسکرابر صنعتی با رفع معایب روش های دستی گزینه ایده آلی برای این امور می باشد. این دستگاه ها با سرعت بالا و دقت کافی، سطح را شستشو داده و خشک می نمایند.

انواع مختلف اسکرابر صنعتی

اسکرابر ها از نظر منبع تغذیه به سه دسته کابلی، باتری دار و دیزلی یا بنزینی تقسیم می شوند. کفشوی کابلی به دلیل نداشتن باتری، وزن کمی داشته و به سهولت توسط کاربر هدایت می شود. اسکرابر های باتری دار با توجه به عدم اتصال به پریز برق به راحتی در محیط های وسیع و با بخش های مختلف قابل استفاده می باشند. اسکرابر های دیزلی نیز دارای توان بالایی بوده و بیشتر در محیط های بیرونی کاربرد دارند. هدایت تمامی کف شور ها به دو صورت دستی و خودرویی امکان پذیر است. کفشوی دستی با قرار گرفتن کاربر در پشت دستگاه و گرفتن دسته آن کنترل شده و با نیروی کاربر یا موتور جلوبرنده به جلو حرکت می نماید. نمونه های خودرویی نیز به مانند یک ماشین هدایت و کنترل شده و کاربر کار دشواری برای هدایت آن ندارد.

مزایای استفاده از اسکرابر در مراکز اداری پر تردد

شستشوی کف زمین در مراکز اداری پر تردد، نیازمند استفاده از دستگاه های اسکرابر می باشد. این دستگاه ها، بعد از برس زنی سطح، با استفاده از تی مکش، آلودگی ها و آب بر جای مانده را جمع نموده و به کمک موتور مکش به داخل مخزن آب کثیف می فرستند. نتیجه این امر خشک شدن زمین و امکان تردد افراد در حین نظافت می باشد. جدا بودن مخازن آب تمیز و کثیف این دستگاه ها نیز اجازه انتشار آب آلوده را نمی دهد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :