meta name="video_type" content="video/mp4" />

بکارگیری سوییپر سرنشن دار جهت نظافت محوطه صنایع فولاد

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : RCM صنعت : سایر گروه : سوییپر کد محصول مربوط : DUEMILA

محیط های صنعتی بخصوص صنایع فولاد، دارای محوطه های بیرونی وسیعی هستند. این محوطه ها محل جابجایی، انتقال و تخلیه مواد اولیه و محصولات نهایی بوده که به مرور زمان دچار آلودگی می شوند. برای جمع آوری این مواد و ضایعات، استفاده از روش های دستی زمان بر بوده و راه گشا نمی باشد. امروزه با پیشرفت علم و فناوری، دستگاه های مکانیزه ای با نام سوییپر عرضه شده که سرعت و کیفیت نظافت را ارتقا داده اند. سویپر بوسیله برس های جانبی خود، مواد و ضایعات را جمع آوری و از طریق برس مرکزی، آن ها را به داخل مخزن پرتاب می نماید.

ویژگی های یک دستگاه سوییپر

سویپر یک جاروی مکانیزه کارآمد جهت جمع آوری مواد و زباله ها می باشد. سویپر ها عمدتا از نوع خودرویی بوده اما در مدل هایی به صورت دستی یافت می شوند.. مکان قرار گیری کاربر در سویپر های خودرویی به گونه ای است که دید مناسبی به شخص داده می شود. در نتیجه کاربر با دقت بهتری به نظافت سطوح می پردازد. وجود سیستم مکش بر روی برس های جانبی آن نیز، از انتشار هرگونه گرد و غبار در محیط جلوگیری می نماید. بعلاوه سیستم فیلتراسیون این جاروی محوطه، ذرات ریز ورودی به مخزن را به دام می اندازد. نظافت منظم این فیلتر نقش مهمی در بهبود کیفیت نظافت دارد.

استفاده ایمن  از دستگاه سویپر

کاربر دستگاه سوییپر برای افزایش سطح ایمنی خود و جلوگیری از خطرات احتمالی، نیاز است تا نکاتی را رعایت نماید. اولین نکته آموزش کامل کار با دستگاه و مطالعه دفترچه راهنما می باشند. کاربر با مطالعه دقیق این دفترچه می تواند بازدهی کار را افزایش داده و از رخ دادن خطرات احتمالی جلوگیری نماید. بررسی عملکرد صحیح بخش های مختلف دستگاه و پاکسازی محیط مورد نظافت از وسایل اضافی و زباله های درشت از دیگر مواردی است که به افزایش ایمنی کاربر کمک می نماید. همچنین با استفاده از تجهیزاتی چون کفش و دستکش ایمنی و تمرین کردن با عملکرد های مختلف دستگاه قبل از اولین استفاده، ایمنی کاربر به حد بالایی خواهد رسید.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :