meta name="video_type" content="video/mp4" />

استفاده از واترجت جهت شستشوی تاسیسات صنایع غذایی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : QUADRO800TST

صنایع غذایی از جمله بخش های صنعتی مهم به حساب می آیند که تامین کننده مواد غذایی می باشند. به همین دلیل رعایت اصول بهداشتی در فرآیند تولید این محصولات از اهمیت بالایی برخوردار است. تجهیزات و لوله های بکار رفته در قسمت های مختلف صنایع غذایی از جمله بخش های مهمی هستند که می بایست عاری از آلودگی باشند. شستشوی این تاسیسات با شلنگ های آب معمول امر زمان بری بوده و به نتیجه مناسبی نیز منجر نمی شود. دستگاه واترجت صنعتی با بهره مندی از آب پر فشار، دستگاه مناسب و کارآمدی جهت شستشوی لوله ها و اتصالات به حساب می آید. این دستگاه با رفع آلودگی ها، سلامت و بهداشت محیط را تضمین می نماید.

واترجت و انواع گوناگونان

واترجت ها برای پاشش آب پر فشار، از یک پمپ فشار قوی بهره می برند. آب کم فشار ورودی به وسیله این پمپ به فشار های بالا رسیده و قدرت از بین برندگی بالایی پیدا می کند. نحوه خروج آب از واترجت ها، به وسیله نوع نازل دستگاه تعیین می شود. نازل های با زاویه پاشش بزرگ برای سطوح بزرگ و نازل های با زاویه پاشش کوچک و نزدیک به صفر برای از بین بردن آلودگی های عمیق کاربردی اند. شوینده های فشار قوی که دارای فشار پایین تا حدود 100 بار هستند، کارواش خانگی و دیگر شوینده ها، کارواش صنعتی نامیده می شوند. تامین منبع تغذیه واترجت ها نیز بوسیله جریان برق یا سوخت های فسیلی انجام می شود. همچنین دسته دیگری از این دستگاه ها، واترجت آب گرم نام دارند که با استفاده از سامانه گرم کن، آب را با دما و حرارت بالا به سطح می پاشند.

اهمیت دبی و فشار آب خروجی از دستگاه واتر جت

دبی آب خروجی از واتر جت ها، بصورت میزان آب خروجی در واحد زمان تعریف می شود. هرچه دبی آب این دستگاه ها بیشتر باشد، سرعت شستشو بالاتر می رود. فشار آب خروجی واترجت ها نیز در قدرت از بین بردن آلودگی ها تاثیر دارد. فشار های تا 250 بار برای امور صنعتی سبک مانند شستشوی تجهیزات و واتر جت های با فشار بالا تر برای امور سنگینی چون تخریب بتن و رنگ بری استفاده می شوند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :