meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی شیشه با دستگاه نماشوی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Lehmann صنعت : سایر گروه : نماشوی کد محصول مربوط : QLEENDISYELECTROP

امروزه در کلان شهر ها، نمای بیرونی بعضی از ساختمان های تجاری و فروشگاهی، از شیشه ساخته می شود. استفاده از شیشه موجب زیباسازی نمای ساختمان شده و در جلب کردن توجه افراد تاثیر گذار است. نمای این ساختمان ها به دلیل قرار گرفتن در معرض آلودگی های هوا و گرد و خاک محیط، جلوه و زیبایی اولیه خود را از دست می دهند. بنابراین نیاز است تا نمای شیشه ای آن ها، بطور منظم شستشو شوند. راه کار های مختلفی برای انجام عملیات نماشویی وجود دارد، که در این بین دستگاه تخصصی نماشوی به تازگی معرفی شده و مزایای متعددی را فراهم آورده است.

دستگاه نماشوی

دستگاه نماشوی تجهیزات تخصصی جهت شستشوی نما و شیشه ساختمان های مرتفع می باشد. این تجهیز مدرن، با فیلتر کردن آب ورودی، آب بدون املاح و خالص را به سطوح می پاشد. سیستم پمپ دستگاه وظیفه پمپاژ آب به سمت بالا را بر عهده دارد. برای دسترسی به بخش ها مرتفع نمای ساختمان نیز، از لنس های بلند استفاده شده بطوریکه شیشه های تا ارتفاع 21 متری به راحتی از روی سطح زمین قابل شستشو می باشند. انواع دسته ها، پد ها، برس ها و تی لاستیکی در کنار دستگاه های نماشوی تعبیه شده تا عملیات نظافت بطور حرفه ای تر انجام شود.

مزایای استفاده از نماشوی

دستگاه نماشوی که بطور تخصصی برای شستشوی نمای ساختمان ها طراحی شده، مزایای متعددی را فراهم آورده است. اولین مزیت این دستگاه، افزایش سطح ایمنی کاربر به دلیل شستشوی شیشه از روی سطح زمین می باشد. برای استفاده از این دستگاه تنها یک نیروی خدماتی لازم بوده که این امر در کاهش هزینه های نظافتی موثر است. کاهش زمان شستشو و افزایش بهره وری به دلیل امکان بکارگیری از تجهیزات مختلف؛ از دیگر مزایای استفاده از نماشوی می باشد. همچنین با توجه به پاشش آب بدون املاح و خالص، هیچگونه لکی بعد از اتمام عملیات، بر روی شیشه باقی نمی ماند.

تگ ها :

نماشویی

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :