meta name="video_type" content="video/mp4" />

مزایای استفاده از جاروبرقی صنعتی در صنایع داروسازی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : MISTRAL202DS

صنایع داروسازی از جمله بخش های مهم در ارتباط با سلامت افراد جامعه هستند. تولید دارو از مواد اولیه در این صنایع می بایست با رعایت موارد بهداشتی و استاندارد های جهانی انجام شود. برای حفظ سلامت محیط و رعایت نکات بهداشتی در بخش های مختلف صنایع داروسازی، استفاده از یک ابزار نظافتی مانند جاروبرقی صنعتی ضروری است. این دستگاه، جهت جمع آوری آلودگی های سطوح کف و مواد پودری ریخته شده بر روی سطح زمین و دستگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

جاروبرقی صنعتی

جارو برقی صنعتی، برای مکش آلودگی ها به داخل مخزن، از یک پمپ مکنده بهره می برد. نیروی محرکه پمپ مکش به وسیله یک، دو یا سه موتور تامین می شود. موتور های توربینی دائم کار و موتور های کلکتوری از متداول ترین تجهیزات مورد استفاده در جارو برقی ها هستند. سیستم فیلتراسیون بخش مهم دیگری از یک مکنده صنعتی است که در جلوگیری از بازگشت ذرات ریز به محیط نقش دارد. فیلتر های هپا یا ULPA با قدرت فیلتراسیون بالا، توانایی بالایی در به دام انداختن ذرات بسیار ریز دارند.

مکنده صنعتی مناسب برای صنایع داروسازی

موارد مختلفی در انتخاب جاروبرقی مناسب برای صنایع داروسازی تاثیر گذارند. یکی از این موارد، مدت زمان کارکرد دستگاه است. محیط هایی مانند آزمایشگاه ها یا اتاق تمیز با جارو برقی صنعتی تک فاز نظافت می شوند اما محیط های حساس که نیازمند مکش 24 ساعته آلودگی ها هستند،  به مکنده های دائم کار نیازمندند. نوع ذرات نیز در انتخاب جاروبرقی مناسب برای این صنایع تاثیر دارد. در یک محیط شامل ذرات و گرد و غبار انفجاری بعلت خطرات احتمالی نمی توان از یک جاروبرقی صنعتی معمولی استفاده نمود و مکنده های ضد انفجار با سطح ایمنی بالا کاربردی اند. همچنین سیستم فیلتراسیون جارو برقی باید متناسب با ابعاد ذرات جمع آوری شده باشد. معمولا جاروبرقی های مجهز به فیلتر هپا با قابلیت حذف ذرات تا 3 دهم میکرون در صنایع داروسازی کاربردی ترند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :