meta name="video_type" content="video/mp4" />

جاروبرقی نوار نقاله

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : DM40SGA

نظافت در کارخانه های سنگین کار همچون صنایع نفت و پتروشیمی به شیوه های سنتی غیر ممکن می باشد بدین منظور جهت انجام نظافت صنعتی در این محیط ها از تجهیزات نظافتی مدرن که مطابق با شرایط کار در صنایع طراحی شده اند، استفاده می شود. دستگاه هایی همچون مکنده صنعتی از کارآمدترین تجهیزات نظافت صنعتی می باشند که جهت نظافت بخش های مختلف کارخانه همچون سطوح کف، نوار نقاله، سالن تولید، بخش های اداری و سایر قسمت ها مورد استفاده قرار می گیرند. نوار نقاله یکی از بخش هایی است که اغلب به دلیل قرار گیری در معرض غبارات ناشی از تولید، دچار آلودگی های بسیاری می شود که عدم نظافت صحیح نوار نقاله، ناکارآمدی آن را به دنبال دارد. جاروبرقی مناسب نوار نقاله امکان مکش این آلودگی ها را فراهم نموده است.

مکنده صنعتی مناسب کار در محیط های سخت

همانطور که اشاره شد حجم عملیات صنعتی در کارخانه های پتروشیمی بالا بوده به همین دلیل تجهیزاتی که نظافت را در این محیط ها به انجام می رسانند باید دارای ویژگی هایی همچون قدرت و مقاومت بالا، ارگونومی مناسب جهت حمل و نقل آسان در میان بخش های مختف کارخانه، طراحی منحصر به فرد باشند. وجود نازل های کارآمد امکان حذف آلودگی ها در فضاهای غیر قابل دسترس را فراهم می نماید. 

سهولت کاربری

دستگاه مکنده صنعتی مناسب جهت استفاده در محیط های صنعتی به دلیل داشتن طراحی ویژه، استفاده از آن بسیار آسان می باشد. این تجهیزات اغلب از مخزن بزرگی برخوردارند اما بزرگی مخزن تخلیه و نظافت آن را با مشکل مواجه نمی کند و سیستم تخلیه مخزن به سهولت صورت می پذیرد. فردی که از این دستگاه استفاده می نماید نیاز به هیچگونه آموزش آکادمیک نداشته و افرادی با سطح سواد پایین نیز قادر به استفاده از مکنده صنعتی در این فضاها می باشند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :