meta name="video_type" content="video/mp4" />

لایه برداری از سطوح با نازل دوار واترجت صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : QUADRO800TST

انباشت آلودگی ها در هر مکانی سبب برهم زدن شرایط مطلوب کاری و بهداشتی محیط می شود لذا از بین بردن آلودگی جهت جلوگیری از انباشت آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. گاهی به دلایل مختلفی همچون سخت بودن مواد و آلودگی های انباشته شده و قدمت این آلودگی ها، زدودن آنها کمی دشوار می باشد. اما تجهیزات نظافتی همچون واترجت یا جت واش صنعتی پاکسازی سطوح از آلودگی های ذکر شده را آسان نموده اند. این دستگاه ها با پاشش آب با فشار بالا، به آلودگی ها نفوذ کرده و باعث شکست پیوند میان مولکولی در لایه های آلودگی می شوند و در نتیجه آلاینده ها را از محل مورد نظر جدا می نمایند. برای این دستگاه نازل های متفاوتی جهت انجام عملیات نظافت با توجه به نوع آلودگی های طراحی شده است.

استفاده از نازل دوار واترجت صنعتی

نازل دوار واترجت صنعتی از جمله نازل های کاربردی دستگاه کارواش صنعتی می باشد. این نازل با وارد نمودن حرکت دورانی به آب خروجی، سطح مقطع آب پاشش شده را افزایش می دهد در نتیجه میزان آلودگی های جدا شده از سطح نیز بیشتر خواهد شد.

مزایای استفاده از واترجت صنعتی جهت لایه برداری

استفاده از واترجت صنعتی مزایای بسیاری دارد، اما یکی از مزیت های قابل ملاحظه استفاده از دستگاه واترجت، سرعت بالای انجام عملیات شستشوی می باشد که نکات مثبت دیگری همچون کاهش هزینه های نظافتی، کیفیت بالای انجام امور نظافت و شستشوی را نیز به دنبال دارد. همراه شدن آلودگی های جامد با آب سبب شده است که غبارات در محیط پخش نشود که به دنبال آن سلامت افراد در محیط تضمین خواهد شد. از سوی دیگر جمع آوری پسماند ناشی از لایه روبی به دلیل آمیختگی ذرات جامد با آب بسیار ساده تر می باشد. 

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :