meta name="video_type" content="video/mp4" />

استفاده از جاروبرقی صنعتی به منظور نظافت محیط کارخانجات

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : MISTRAL352DS

در کارخانجات و صنایع ، سطح زمین با انجام فعالیت های مختلف دچار آلودگی می شود. این آلودگی ها با گذشت زمان انباشته شده و سطح بهداشت محیط را کاهش می دهند. نتیجه این اتفاق، کاهش سطح سلامت و نشاط کارکنان می باشد. بنابراین نیاز است تا از ابزار مناسبی جهت جمع آوری آلودگی ها در این صنایع بهره برد. جاروبرقی صنعتی یکی از ابزار های مناسب برای انجام این امور است. این دستگاه با استفاده از یک پمپ مکنده، مواد و ذرات ریز و درشت را به داخل مخزن خود مکش می نماید.

کاربرد جاروبرقی صنعتی در محیط های مختلف

جاروبرقی صنعتی، در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. در صنایع غذایی از این دستگاه ها جهت جمع آوری مواد پودری مانند آرد و همچنین مکش ضایعات موجود در سطوح کف محیط کار استفاده می شود. در صنایع نساجی جمع آوری تکه های پارچه و نظافت محیط بوسیله جاروبرقی صنعتی مخصوص انجام می گیرد. در صنایع داروسازی نیز از مکنده ها جهت نظافت و نگهداری از اتاق تمیز، جمع آوری مواد خطرناک و مکش ذرات گرد و غبار استفاده می شود. بعلاوه در محیط های انفجاری یا با مواد قابل انفجار، برای افزایش سطح ایمنی می توان از مدل های ضد انفجار مکنده ها بهره برد.

انواع روش های نظافت فیلتر جاروبرقی

فیلتر یکی از بخش های مهم دستگاه جاروبرقی به حساب می آید. این بخش از دستگاه، در ساختار های مختلف پاکتی، ستاره ای و کارتریجی موجود بوده و کارکرد آن به دام انداختن ذرات گرد و غبار و جلوگیری از بازگشت این ذرات به محیط می باشد. فیلتر ها بعد از مدتی استفاده، دچار گرفتگی شده و به نظافت نیاز دارند. در بعضی از جاروبرقی ها، نظافت فیلتر بوسیله دستی و با حرکت یک جک مخصوص انجام می شود. راه دیگر، استفاده از کمپرسور هوا می باشد که نیازی به انرژی کاربر ندارد. همچنین در مدل هایی از مکنده های صنعتی، با ایجاد جریان هوای معکوس، فیلتر نظافت می گردد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :