meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت فرش مساجد با جاروبرقی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : MISTRAL352DS

مساجد از جمله اماکن مذهبی هستند که دارای در طول شب و روز ، دارای مراجعین مختلف می باشند. فرش این اماکن با تردد افراد و برگزاری مراسمات و آیین های مختلف، به آلودگی هایی دچار می شود. استفاده از جاروب دستی برای نظافت این آلودگی ها زمان بر بوده و در محیط های وسیع کارایی لازم را ندارد. برای جایگزینی این ابزار، امروزه دستگاه جاروبرقی در دسترس است که با استفاده از پمپ مکنده خود، سرعت و کیفیت عملیات نظافت را ارتقا داده است. وجود سامانه فیلتراسیون قوی در جاروبرقی ها بخصوص مدل های نیمه صنعتی سبب شده تا تمیزی و بهداشت محیط در سطح بالایی قرار گیرد.

ویژگی های جارو برقی صنعتی

یک جاروبرقی صنعتی از چند مشخصه مهم بهره می برد. اول اینکه ساختار و توانایی عملکرد آن برای کار در محیط های صنعتی طراحی شده است. مخزن این دستگاه ها دارای حجم مناسبی بوده بطوریکه در حین انجام عملیات غالبا نیازی به تخلیه مخزن نیست. سامانه فیلتراسیون این جارو برقی ها نیز ذرات ریز را به خوبی به دام انداخته و از بازگشت آن ها به محیط جلوگیری می نماید. پمپ مکنده قدرتمند خصوصیت دیگر جارو برقی های صنعتی است که موجب ایجاد قدرت مکش بالای این دستگاه شده است.

نگهداری از دستگاه جارو برقی

انجام عملیات نگهداری و مراقبت از دستگاه های جاروبرقی بطور منظم در بهبود عملکرد و افزایش طول عمر آن تاثیر گذار است. یکی از این عملیات ها، نظافت منظم فیلتر جارو برقی می باشد. این امر گرفتگی های فیلتر را بر طرف نموده و موجب مکش بهتر هوا به داخل می گردد. نظافت فیلتر پس از هر مرحله استفاده از جاروبرقی ، از احتمال نفوذ این ذرات به داخل موتور جلوگیری می نماید. بررسی چرخ ها، عایق بندی درزها و منافذ دستگاه و باز کردن پیچ خوردگی خرطومی مکنده از دیگر امور مرتبط با نگهداری از جاروبرقی می باشد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :