meta name="video_type" content="video/mp4" />

رسوب زدایی سیستم تاسیسات موتورخانه با واترجت صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : QUADRO599TST

موتورخانه از مهم ترین بخش های سیستم تاسیساتی می باشد که کنترل کننده سیستم های گرمایشی، تهویه مطبوع و سرمایشی در ساختمانها می باشد و عموما از تجهیزاتی همچون چیلر، مشعل، لوله های انتقال آب و غیره تشکیل می شوند. جهت بهینه سازی عملکرد سیتسم تاسیسات موتورخانه، نکات بسیاری مورد توجه قرار می گیرد. رسوب زدایی و شستشوی سیستم تاسیسات از مهم ترین این نکات می باشد که سبب افزایش عمر مفید تجهیزات سیستم تاسیسات و بهینه سازی آنها می شود. در گذر زمان حجم بالایی از آلودگی ها تاسیسات موتورخانه را فرا می گیرد و رسوبات به میزان قابل توجهی درون لوله ها و تجهیزات به وجود می آید. امروزه رسوب زدایی و شستشوی این تاسیسات با استفاده از دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت امکان پذیر می باشد. 

عملکرد واترجت 

دستگاه واترجت صنعتی عملیات شستشوی را با استفاده از تکنولوژی آب فوق فشار قوی به انجام می رسند به گونه ای که فشار بالای آب بر سطوح آلوده برخورد نموده و با ایجاد شکست پیوند میان مولکولی سبب جدا سازی آلاینده ها از سطوح و مقاطع مورد نظر می شوند. 

ویژگی واترجت صنعتی

طراحی واترجت صنعتی به گونه ای است که با شرایط محیط سازگار بوده و وجود محافظ در بخش جلویی دستگاه از آسیب به دستگاه در صورت برخورد با تجهیزات موتوخانه جلوگیری به عمل می آورد. شلنگ و کابل برق بلند نیز به کاربر اجازه می دهد که شستشوی سایر بخش ها را به راحتی به انجام رساند. قرقره جمع کننده کابل برق از بروز حوادث ناشی از برخورد افراد با کابل جلوگیری به عمل آورده و حمل و نقل دستگاه را نیز سهولت می بخشد. نازل های واترجت صنعتی متشکل از انواع متفاوتی می باشد که بسیار کارآمد بوده و سبب بهینه سازی عملیات رسوب زدایی و شستشوی سیستم تاسیسات موتورخانه شده اند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :