meta name="video_type" content="video/mp4" />

استفاده از اسکرابر شیوه ای کارآمد جهت شستشوی اپوکسی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA66BM60

اپوکسی از جمله کفپوش های پر کاربرد در صنایع می باشد که به دلیل برخورداری از مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی به ندرت دچار آسیب می شود. حفظ و نگهداری صحیح از این کفپوش با انجام نظافت به موقع و صحیح صورت پذیر می باشد. شستشوی کفپوش اپوکسی به شیوه های سنتی از عمر مفید آن کاسته و سبب باقی ماندن آلودگی ها در سطح می شود. دستگاه اسکرابر با انجام نظافت موثر سطح بهداشت محیط را افزایش می دهد. 

چگونگی عملکرد اسکرابر

عملکرد بالقوه دو سامانه شستشو و مکش همزمان سبب افزایش سرعت در روند شستشو شده است. این تجهیزات با عبور از کفپوش اپوکسی آلودگی ها را از سطح مورد نظر جدا نموده و سطح را جلادهی و براق می نمایند. برس های نرم دستگاه زمین شوی به سطح این کفپوش آسیب نرسانده و پاکسازی را به نحو موثر تری به انجام می رسانند. مکش کامل آب ناشی از شستشوی سطح، عبور و مرور افراد و ماشین آلات را بلافاصله پس از انجام عملیات شستشوی امکان پذیر نموده اند. 

سهولت در کاربرد از اسکرابر

اسکرابر دارای قدرت مانور بالایی در انجام عملیات شستشو کف می باشد و به دلیل بهره مندی از طراحی خلاقانه بسیار کاربر پسند می باشد. فشار برس این دستگاه قابل تنظیم بوده و در حین شستشو آسیبی به کفپوش وارد نخواهد شد. انواع دستی اسکرابر ها با قرارگیری کاربر در قسمت پشتی دستگاه هدایت می شوند و به راحتی دستگاه را هدایت می نماید. 

سهولت در تعمیر و نگهداری 

در صورت نیاز به تعویض برس ها این امکان به راحتی برای کاربر فراهم شده است و تنها با فشردن یک کلید سری برس از دستگاه به کلی جدا شده و کاربر می تواند برس جدید را جایگزین نماید. تخلیه و پر کردن مخزن دستگاه به راحتی امکان پذیر می باشد و با رعایت چند نکته کوچک اما کلیدی کاربر می تواند سبب افزایش طول عمر دستگاه شود.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :