meta name="video_type" content="video/mp4" />

مزایای شستشوی سطوح کف با واترجت صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : K1152T

انباشته شدن کثیفی و آلودگی بر روی سطوح کف در هر محیطی مسبب ایجاد بیماری و کاهش سطح بهداشت است. از بین این آلودگی ها به روش دستی شستشو و با ابزار های قدیمی کارساز نبوده و معمولا به روش های مخصوص و ابزار های با کیفیتی نیاز دارد. دستگاه واترجت یکی از این تجهیزات است که از فرآیند پاشش آب با فشار بالا برای رفع آلودگی ها بهره می برد. این شوینده فشار قوی به منظور از بین بردن آلودگی های سطحی و عمیق سطوح کف و حتی تجهیزات و قطعات قابل استفاده است.

بخش های مختلف واترجت صنعتی

واتر جت صنعتی از جمله دستگاه های نظافتی پر کاربرد در محیط های مختلف صنعتی و تجاری می باشد. این دستگاه از پمپ فشار قوی ، موتور، شلنگ فشار قوی، لنس و نازل تشکیل شده است. پمپ دستگاه ، آب را از یک منبع گرفته و آنرا به فشار های بالا می رساند. موتور واترجت ها از جریان برق یا سوخت های فسیلی بعنوان منبع تغذیه بهره می برد. شلنگ فشار قوی با قابلیت تحمل فشار های بالا و نازل واترجت در مدل های مختلف از دیگر بخش های شوینده های فشار قوی هستند.

مزیت کارواش صنعتی نسبت به روش های دستی شستشو

دستگاه کارواش صنعتی بعلت پاشش آب پر فشار اثر بخشی به مراتب بیشتری نسبت به روش دستی شستشو در حذف آلودگی ها دارد. امکان از بین بردن آلودگی های عمیق در یک مدت زمان کم و با میزان آب کم از مزایای دیگر واتر جت می باشد. با توجه به عملکرد سریع و با کیفیت دستگاه در رفع آلودگی ها نیز ، مصرف آب کم تر شده و مواد شوینده فقط در موارد معدودی استفاده می گردد. همچنین کاربر برای انجام عملیات شستشو با واترجت ، دچار خستگی چندانی نشده و با تسلط بالا امور نظافتی را صورت می دهد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :