meta name="video_type" content="video/mp4" />

از بین بردن جرم سطوح کف محوطه استخرها با واترجت صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : QUADRO599TST

سطوح کف در استخرها به دلیل قرارگیری در معرض رطوبت زیاد اغلب دچار جرم و آلودگی می شود که این آلودگی ها در خلل و فرج سطح رسوخ نموده و از زیبایی کفپوش می کاهند. همچنین این آلاینده ها، لایه های ضخیمی از جرم را در سطوح کف به وجود می آورند. از مشکلاتی که لایه های جرم به وجود آمده در سطوح کف در استخرها به وجود می آورد، لیز شدن سطح زمین می باشد که با بالا بودن میزان تردد افراد در محوطه استخر، خطرات بسیاری افراد را تهدید می کند. از بین بردن لایه های جرم ایجاد شده با استفاده از شیوه های سنتی غیر ممکن می باشد اما امروزه تجهیزاتی همچون واترجت صنعتی با فراهم آوردن فشار بالای آب امکان جداسازی جرم از سطوح کف  و حذف این  آلودگی ها را فراهم آوده است.

واترجت صنعتی 

دستگاه واترجت صنعتی از طراحی منحصر به فردی برخوردار می باشد و این ویژگی سبب شده است به راحتی بتوان از این دستگاه در محیط های صنعتی و دائم کار استفاده نمود. بدنه مقاوم این تجهیزات و وجود چرخ های بزرگ امکان جابجایی و استفاده از دستگاه کارواش صنعتی را در تمامی فضاها به خصوص داخل استخر با حداکثر رطوبت را فراهم آورده است و همچنین وجود شلنگ بلند به راحتی به کاربر اجازه جابجایی می دهد.

توان بالای شستشو

فشار بالای آب امکان حذف آلودگی های سخت را فراهم می آورد به گونه ای که با ایجاد شکست پیوند های میان مولکولی جرم های ایجاد شده سبب جداسازی ذرات جرم از سطوح کف و از میان خلل و فرج می شود. فشار و دبی آب در این دستگاه ها قابل تنظیم می باشد و با توجه به نوع عملیات و حجم آلودگی ها می توان فشار و دبی را تنظیم نمود. انجام شستشوی بهینه کف در محوطه استخر با استفاده از واترجت صنعتی سهولت یافته است.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :