meta name="video_type" content="video/mp4" />

کف شوی اپوکسی سالن تولید

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA66KM60

کفپوش اپوکسی به دلیل برخورداری از مقاومت بالا از جمله کفپوش هایی است که در صنایع بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. اپوکسی نیز همانند سایر کفپوش های مورد استفاده در محیط های صنعتی دچار آلودگی های بسیاری می شود. با استفاده از کفشور صنعتی امروزه سطوح پوشیده از اپوکسی به صورت بهینه مورد نظافت قرار می گیرند. دستگاه کف شوی صنعتی مجهز به برس های دیسکی شکل می باشد که با حرکت دورانی این برس ها بر سطوح کف آلودگی ها از سطوح مورد نظر جدا شده و سطح عاری از هر گونه آلودگی می گردد.

عملکرد کف شوی صنعتی در پاکسازی سطوح

یک کفشوی مناسب مجهز به سیستم برس زنی، سیستم شستشوی و مکش قدرتمند می باشد به گونه ای که تنها با یک بار عبور از سطوح آلوده، حجم بالایی از آلودگی ها از بین می رود. عملکرد دستگاه کفشور صنعتی یا اسکرابر به گونه ای است که ابتدا آب و مواد شوینده از درون مخزن آب تمیز بر روی برس ها پاشش می شوند سپس برس ها با حرکت خود، آلودگی ها را از سطح جدا می نمایند و سپس تی قرار گرفته در بخش پشتی دستگاه، آب آلوده را از سطح جمع آوری نموده سپس پمپ مکنده دستگاه تمام آب را به درون مخزن آب آلوده منتقل می کند. 

منبع تغذیه دستگاه های اسکرابر

اسکرابر ها از نظر منبع تغذیه در دو نوع کابلی و باتری دار می باشند. انواع باتری دار می توانند در محیط های وسیع که مشکل اتصال به برق وجود دارد مورد استفاده قرار گیرند. انرژی مورد استفاده انواع کابلی دستگاه های اسکرابر از طریق اتصال به برق تامین می گردد و کاربر با اتصال دستگاه به برق فضایی را محدود به طول کابل دستگاه نظافت می نماید. هر یک از انواع کابلی و باتری دار مزایای خاص خود را دارد و از نظر کارکرد و خروجی نهایی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :