meta name="video_type" content="video/mp4" />

اسکرابر انبار اپوکسی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA66BM60

انبار ها در صنایع و کارخانجات مختلف و به منظور نگهداری قطعات و تجهیزات تعبیه می شوند. در این انبار ها، تردد ماشین آلات ، جابجایی محصولات و رفت و آمد افراد موجب ایجاد آلودگی می شود. این آلودگی ها به مرور زمان انباشته شده و سطح بهداشت محیط را پایین می آورند. محیط آلوده موجب کاهش نشاط کارگران و حتی کاهش طول عمر کفپوش می شود. بنابراین نیاز است تا از یک ابزار نظافتی در این محیط ها بکار گرفته شود. اسکرابر صنعتی یک دستگاه مکانیزه جهت شستشوی سطوح است که با برخورداری از مزایای متعدد ، جهت رفع آلودگی های کف انبار مناسب است. اسکرابر ها از برس های خود به همراه سامانه پاشش محلول شستشو به منظور جدا نمودن آلودگی بهره می برند.

مزایای استفاده از کفشوی در شستشوی انبار

دستگاه کفشوی ، عملیات شستشوی سطوح کف را با کیفیت بالا و در مدت زمان کمی انجام می دهد. با توجه به قدرت از بین برندگی بالای این دستگاه ، نیازی به بازگشت دوباره به محل نظافت شده نمی باشد. خشک کردن سطح همزمان با عملیات شستشو نیز موجب شده تا سطح لغزنده باقی نماند و در نتیجه از حوادث احتمالی جلوگیری شود. همچنین با وجود وسعت بالای اغلب انبار ها ، اسکرابر صنعتی به خوبی از پس عملیات شستشو بر می آید.

کاربری آسان اسکرابر

هدایت اسکرابر صنعتی نیازی به مهارت چندانی نداشته و کاربر با آگاهی از خطرات احتمالی قادر است به سادگی عملیات شستشو را به انجام رساند. در مدل های دستی ، کاربر تنها دسته دستگاه یا اهرم حرکتی را می گیرد و دستگاه را به جلو هدایت می کند. مدل هایی که دارای موتور حرکتی هستند ، ساده تر هدایت شده و نیازی به نیروی کاربرد ندارند. برای هدایت کفشوهای خودرویی ، عملیات ساده تر از این بوده و کاربر تنها با نشستن بر روی صندلی و گرفتن فرمان، عملیات را انجام می دهد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :