meta name="video_type" content="video/mp4" />

کفشوی سوله های محیط صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA80BM100

کارخانجات و صنایع برای انجام فعالیت های دستگاه ها و عملیات های مختلف کاری خود ، دارای محیط های وسیعی هستند. این محیط های اغلب سرپوشیده بوده و با تردد افراد یا ماشین آلات و جابجایی قطعات دچار آلودگی می شوند. اگر به نظافت و شستشوی سطوح و رفع آلودگی ها توجه نشود ، تمیزی اولیه محیط کار کاهش می یابد و نیروهای کار قادر به انجام با نشاط و با کیفیت امور نخواهند بود. بنابراین صاحبان صنایع باید از یک ابزار نظافتی جهت شستشوی سطوح کف استفاده نمایند. امروزه دستگاه های اسکرابر صنعتی ، طراحی و تولید می شوند که معایب روش های دستی شستشو را بر طرف نموده اند. اسکرابر صنعتی به کمک برس ها خود به خوبی از پس آلودگی های سطوح کف سوله ها بر می آید.

ویژگی های اسکرابر سرنشین دار

در اسکرابر سرنشین دار ، کاربر بر روی صندلی می نشیند و با در دستی گرفتن فرمان و فشار دادن پدال پایی آنرا به جلو حرکت می دهد. سامانه مکش ، برس زنی ، سرعت دستگاه و سامانه پاشش آب نیز به کمک کلید های کنترلی تنظیم می شوند. هدایت آسان این نوع کفشوی ها موجب شده تا کاربر در عملیات های طولانی مدت و در محیط های وسیع چندان دچار خستگی نشود. مخازن آب پر حجم ، ظرفیت مناسب باتری و پهنای عریض شستشوی این دستگاه نیز بر سهولت عملیات و کیفیت بالای شستشو افزوده است.

مخازن جداگانه اسکرابر صنعتی

یکی از ویژگی های مثبت دستگاه اسکرابر صنعتی ، وجود دو مخزن آب جداگانه به منظور حمل و نگهداری آب تمیز و کثیف می باشد. این ویژگی موجب شده تا برخلاف روش دستی ، آب آلوده ای در محیط پخش نشود و عملیات به بهترین نحو تمیز گردد. مخزن آب تمیز اسکرابر معمولا از یک فیلتر بهره می برد تا آب تمیز و بدون آلودگی بر روی سطح پاشش شود. در پایان عملیات بهتر است مخزن آب کثیف را تخلیه نمود. تخلیه این مخزن به کمک یک شلنگ تخلیه و در یک مکان ایمن صورت می گیرد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :