meta name="video_type" content="video/mp4" />

کاربرد مکنده صنعتی در صنایع خودرو سازی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : MISTRAL202DS

صنعت کارا و فعال ساخت و تولید خودرو امروزه با پیشرفت های چشم گیری همراه گردیده است و این صنعت را اغلب با عنوان " لوکوموتیو صنعت " می شناسند. حجم بالای کار و فعالیت های صنعتی در کارخانه های خودرو سازی همواره با تولید ضایعاتی همچون براده آهن، گرد و غبار معلق و تراشه های ناشی از برش قطعات فلزی همراه است که انتشار این مواد در محیط سبب ایجاد اخلال در روند تولید در این محیط ها می شوند. لذا جمع آوری و کنترل میزان این ضایعات از الزامات به شمار می رود. با استفاده از مکنده های صنعتی با توان مکش همزمان مایعات و جامدات دارای توان بالای نظافتی هستند و با عملکرد بهینه این تجهیزات در کوتاه ترین زمان ممکن نهایت پاکیزگی در محیط ایجاد خواهد شد. 

امکان مکش همزمان جامدات و مایعات

مکنده های صنعتی مناسب استفاده در صنایع خودرو سازی امکان مکش همزمان جامدات و مایعات را داشته و در صورت اختلاط آنها با هم نیز به دلیل بهره مندی از قدرت مکش بالا می توانند این مواد را از انواع سطوح جمع آوری نمایند.این مکنده ها مجهز به لوله های خرطومی بلند و مخازن بزرگ می باشند که امکان نظافتی ایده آل در محیط را فراهم می آورند. قابلیت جداسازی مواد جامد از مایع از مهم ترین ویژگی جاروبرقی های صنعتی می باشد که هر نوع از جاروبرقی متداول و موجود این امکان را ندارد. وجود فیلتر های جداگانه سبب مکش بهینه مواد توسط این دستگاه ها شده است. 

طراحی جاروبرقی های صنعتی

جاروبرقی های صنعتی جهت استفاده در شرایط کاری سخت و سنگین در محیط های صنعتی به صورتی کارآمد و کاملا کاربردی طراحی می شوند. در صنایع خودرو سازی گاهی نیاز به مکش مواد از بخش هایی می باشد که دسترسی به آنها دشوار است. لذا وجود نازل های کاربردی امکان مکش مواد از این بخش ها را آسان می نماید. به دلیل استفاده از این مکنده هایدر محیط های صنعتی باید از بدنه هایی مقاوم ساخته شوند. فولاد از مقاوم ترین فلزات می باشد که جهت ساخت بدنه جاروبرقی های صنعتی از آن استفاده می شود.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :