meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی تجهیزات در کارخانه با دستگاه اسکرابر چند منظوره

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : MotorScrubber صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : MOTORSCRUBBER

در کارخانه های صنعتی تجهیزات مورد استفاده در روند تولید همواره در معرض انواع آلودگی های سخت و روغنی قرار می گیرند که عدم حذف این آلودگی ها عملکرد دستگاه و تجهیزات را دچار مخاطره می کنند و همچنین سطح کیفی محصولات را کاهش می دهند. از این رو جهت دستیابی به نتیجه مطلوب انجام نظافت و شستشوی این تجهیزات الزامی می باشد. انجام نظافت در صنایع با توجه به مداومتی که در کار وجود دارد کمی دشوار می باشد لذا جهت انجام نظافت، استفاده از انواع تجهیزات مدرن نظافتی روی کارآمده اند. این دستگاه ها سبب سهولت در انجام نظافت صنعتی شده اند و به دلیل برخورداری از توان بالای نظافتی، بسیار کارآمد می باشند. 

استفاده از دستگاه اسکرابر چندمنظوره

اسکرابر چند منظوره یک ابزار نظافتی کارآمد می باشد که طراحی آن به گونه ای است که به کاربر امکان حذف آلودگی ها از تمامی سطوح در کوتاهترین زمان ممکن را می دهد. ویژگی های منحصر به فردی همچون وزن سبک، عملکرد بدون برق و با استفاده از باتری، ضد آب بودن، قدرت گشتاوری بالا، دسته تلسکوپی و قابل تنظیم سبب استفاده از این دستگاه در بسیاری از محیط های صنعتی شده است.

سهولت در استفاده 

دستگاه اسکرابر چند منظوره از یک عدد برس دیسکی شکل تشکیل شده است که با تعویض این برس و قرار دادن انواع پد های شستشوی و جلابخش، امکان شستشوی و از بین بردن انواع آلودگی ها را فراهم می آورند. وجود دسته تلسکوپی و قابل تنظیم به کاربر امکان دسترسی به شیارها و بخش های دور از دسترس را فراهم می آورد. انواع مواد شوینده تخصصی همراه با این دستگاه مورد استفاده قرار می گیرند که موجب بهینه سازی نظافت و شستشوی سطح می شوند. وزن سبک دستگاه سبب شده است کاربر حین انجام عملیات شستشوی سطح احساس خستگی نکند. تمامی این ویژگی ها سبب شده است این دستگاه به عنوان ابزاری کاربر پسند در امر نظافت و شستشوی سطوح مورد استفاده قرار گیرد.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :