meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی ماشین آلات کارخانه با دستگاه واترجت صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kranzle صنعت : سایر گروه : واترجت صنعتی کد محصول مربوط : 1152TST

ماشین آلات مورد استفاده در کارخانه همچون جرثقیل و بالابر ها به دلیل استفاده روزانه در محیط های سنگین کار صنعتی در معرض انواع آلودگی ها قرار می گیرند که در صورت عدم شستشوی و نظافت بخش های متفاوت این ماشین آلات مشکلات بسیاری گریبان گیر افراد در محیط های صنعتی می شود و خطرات بسیاری افراد را در این مکان ها تهدید می نماید. به عنوان مثال در صورتی که شیشه آلوده باشد راننده تسلط کافی نداشته و دید وی نسبت به محیط کاهش خواهد یافت که در این صورت احتمال برخورد با ماشین آلات و سایر افراد افزایش می یابد. دستگاه واترجت صنعتی ابزار نظافتی کارآمد جهت انجام شستشوی ماشین آلات می باشد که می توان از این دستگاه به صورت روزانه در تمامی بخش ها در کارخانه های صنعتی استفاده نمود. 

کارکرد دستگاه کارواش صنعتی

دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت دارای فشار و دبی متفاوتی می باشد بدین منظور جهت شستشوی آلودگی های سخت و قدیمی از کلیه سطوح مناسب می باشد. هرچه فشار آب خروجی بیشتر باشد دستگاه واترجت از توان نظافتی بالاتری نیز برخوردار می باشد. بخش های تشکیل دهنده دستگاه واترجت صنعتی شامل شلنگ، لنس و انواع نازل های متفاوت می باشد که با عملکردی یکپارچه سبب پاکسازی آلودگی های چسبیده به سطوح می شوند. 

مزایای واترجت صنعتی

دستگاه واترجت صنعتی ابزاری ایمن بوده که کارایی بسیاری دارد. این دستگاه انجام عملیات سخت و سنگین نظافت در محیط های صنعتی را تسهیل نموده و نتیجه ای بی نظیر را به ارمغان می آورد. علاوه بر ارتقای کیفیت امور نظافتی این دستگاه سبب کاهش هزینه ها و همچنین افزایش بهره وری نیز شده است. به در کارخانه های صنعتی که حداکثر میزان آلودگی ها را دارند با استفاده از این دستگاه می توان سبب افزایش طول عمر تجهیزات  و ماشین آلات مورد استفاده شده و از هزینه های گزاف تعمیر و نگهداری از آنها جلوگیری به عمل آورد. 


درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :