meta name="video_type" content="video/mp4" />

عملکرد عالی سیستم خشک کن کارواش اتوماتیک

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Istobal صنعت : سایر گروه : کارواش اتوماتیک کد محصول مربوط : M'NEX22

شستشوی خودرو یکی از امور مهم در ارتباط با نگهداری از این وسیله می باشد. برای انجام این کار ، روش دستی شستشو زمان بر بوده و کیفیت مطلوبی را ارائه نمی دهد. با پیشرفت تکنولوژی ، تجهیزات شستشوی خودرو نیز ارتقا یافته و در این راستا دستگاه های جدید و مدرنی طراحی و ساخته شده اند. دستگاه کارواش اتوماتیک یکی از مدرن ترین این تجهیزات است که از سیستم مکانیزه و هوشمند جهت شستشوی خودرو بهره می برد. این دستگاه ، دارای سیستم کنترلی و فوتوسل هایی است تا تجهیزات دستگاه آسیبی به خودرو وارد نکند. سرعت بالای شستشو ( کم تر از 10 دقیقه) و کیفیت عالی عملکرد از مزایای دیگر کارواش اتوماتیک به حساب می آید.


بخش های مختلف کارواش اتوماتیک

دستگاه کارواش اتوماتیک شامل بخش های مکانیزه و کنترلی مختلفی می باشد. برس زنی یکی از این بخش هاست که از دو برس عمودی و یک برس افقی و در مدل های پیشرفته از چهار برس عمودی و یک برس افقی تشکیل شده است. این بخش از دستگاه با چرخش خود و تماس با بدنه خودرو ، آلودگی ها را حذف می نماید. نازل های پاشش بخش دیگری از این ماشین شوی هستند که وظیفه آبکشی و شستن خودرو را بر عهده دارند. در بعضی از کارواش ها نیز ، یک دمنده هوا جهت خشک کردن بدنه تعبیه شده است.

سیستم خشک کن دستگاه کارواش اتوماتیک

در برخی از کارواش ها ، سیستم خشک کن تعبیه شده است. این سیستم دارای دمنده های هوا می باشد و بعد از پایان عملیات شستشو ، بدنه خودرو را خشک می کند. خشک کن های فوقانی و کناری در مدل های مختلف این دستگاه ها تعبیه شده است. سیستم خشک کن بعد از پایان عملیات شستشو ، هوا را بر روی بدنه خودرو دمش می کند. در نتیجه قطرات آب پراکنده شده و خودرو به سرعت خشک می شود.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :