meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی شیشه و نمای ساختمان با دستگاه نماشوی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Lehmann صنعت : سایر گروه : نماشوی کد محصول مربوط : QLEENPROFI

 شستشوی نما و شیشه ساختمان ها به ویژه ساختمان هایی که دارای ارتفاع زیادی هستند ، امر دشواری می باشد این عملیات در روش های قدیمی به کمک بندباز ها یا بوسیله تجهیزاتی چون داربست و نردبان انجام می شود که خطرات خاص خود را دارد. دستگاه نماشوی با بهره مندی از لنس های بلند و آب خالص توانسته است جایگزین بسیار خوبی برای این دست روش ها باشد. افزایش سرعت نماشویی ، کاهش خطرات احتمالی و افزایش کیفیت شستشو از مزایای استفاده از نماشوی ها به حساب می آیند.

بخش های تشکیل دهنده نماشوی

 نماشوی ، دستگاهی تخصصی جهت انجام عملیات شستشوی نما و شیشه ساختمان ها بخصوص ساختمان های مرتفع می باشد. مهم ترین بخش های این دستگاه ، لنس تلسکوپی ، برس و سیستم فیلتراسیون هستند. لنس دستگاه ، با طول بلند خود شرایط را برای انجام نماشویی ساختمان های مرتفع فراهم می کند. وزن کم و طراحی ارگونومیک از مهم ترین ویژگی های لنس نماشوی می باشد. برس نماشوی بخش دیگری از این دستگاه است که به انتهای لنس متصل می شود و با حرکت بر روی سطح ، آلودگی ها را از بین می برد. جنس مقاوم و نرم نماشوی بطوریکه آسیبی به شیشه وارد نکند ، ویژگی مهم برس نماشویی می باشد. سیستم فیلتراسیون آب نیز برای نماشوی ها فراهم شده تا آب خالصی به سطح پاشیده شود.

سیستم فیلتراسیون دستگاه نماشوی

از بخش های مهم دستگاه تخصصی نماشوی ، سیستم فیلتراسیون آب می باشد. این سیستم وظیفه تامین آب خالص را بر عهده دارد. از آنجایی که آب خالص دارای املاح و مواد معدنی نمی باشد ، آلودگی های سطح را جذب می کند. همچنین با استفاده از آب خالص ، هیچگونه لکی بر روی شیشه ها باقی نمی ماند. نوع فیلتر بکار رفته در این سیستم ، تاثیر مهمی در قدرت فیلتراسیون آن و حذف املاح دارد. فیلتر های رزینی بهترین نوع فیلتر برای این دستگاه ها به حساب می آیند که در حین عبور آب از بستر آن ها ، املاح و رسوبات به خوبی جذب می شود. افزایش قدرت پاک کنندگی و کاهش جذب آلودگی بعد از پایان عملیات ، از مزایای بکارگیری نماشوی مجهز به سیستم فیلتراسیون قوی می باشند.

تگ ها :

نماشویی

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :