meta name="video_type" content="video/mp4" />

کاربرد مواد شوینده صنعتی با اسکرابر جهت حذف رد لاستیک

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Kiehl صنعت : سایر گروه : مواد شوینده صنعتی کد محصول مربوط : GOMMASOL

کفپوش اپوکسی به دلیل مقاومت بالا جهت پوشش انواع سطوح کف در کلیه مکان ها و به خصوص پارکینگ های تجاری پر تردد استفاده می شود. در صورت استفاده از این کفپوش در پارکینگ، رد لاستیک اتومبیل ها و همچنین خط ترمز اتومبیل در دراز مدت این کفپوش را دچار آلودگی می نماید که از بین بردن آن کمی دشوار می باشد. اما بکارگیری مواد شوینده صنعتی به صورتی کاملا تخصصی این امکان را فراهم می آورد که در مدت زمان کوتاهی با استفاده از دستگاه اسکرابر این نوع آلودگی های سخت را از کفپوش اپوکسی پاکسازی گردد. 

بکارگیری مواد شوینده مناسب با نوع کفپوش 

جهت انتخاب مواد شوینده بررسی شرایط و ساختار ماده از اهمیت بالایی برخوردار می باشد زیرا در صورت عدم بکارگیری ماده ای مناسب امکان آسیب به ساختار اصلی کفپوش افزایش یافته و در مواردی خطر خوردگی کفپوش نیز وجود دارد. از سویی دیگر توجه به سازگاری ماده شوینده با نوع کارکرد دستگاه اسکرابر نیز حائز اهمیت می باشد. در نظر گرفتن میزان غلظت ماده و در صد افزودن آب به آن در مخزن دستگاه اسکرابر می تواند امکان حذف بهینه آلودگی ایجاد شده بر سطح اپوکسی را فراهم آورد. 

از بین بردن آلودگی های سخت با اسکرابر

دستگاه اسکرابر مجهز به برس های دیسکی شکل می باشد که با حرکت دورانی بر سطوح کف آلودگی ها را از میان خلل و فرج کفپوش خارج می نمایند و سپس آب آلوده توسط تی دستگاه و موتور مکنده از سطح جمع آوری می گردد. در مواقع وجود آلودگی های سخت بر سطوح کف این عملیات در دو مرحله صورت می پذیرد به گونه ای که در مرحله اول اسکرابر عمکلیات شستشوی کامل سطح را به انجام می رساند و در این مرحله تی از سطح زمین بالاتر بوده و آب باقی مانده بر کفپوش ناشی از شستشوی را جمع آوری نمی کند و مواد شوینده تخصصی در بازه زمانی طولانی تری بر سطح باقی می مانند و در مرحله دوم تی به صورت مماس بر سطح قرار گرفته و آب آلوده موجود بر سطح را جمع آوری می نماید. 

معرفی شوینده صنعتی  IBC Tough Cleaner

این ماده یکی از پرکاربرد ترین مواد شوینده صنعتی است که برای از بین بردن و تمیز کردن انواع آلودگی از جمله لکه های قدیمی و سخت به کار می رود. ماده شوینده Tough Cleaner برای نظافت آلودگی های ناشی از رد لاستیک های خودرو ها روی زمین، کثیفی و آلودگی هایی که هر روزه به وجود می آیند. ماده شوینده تاف کلینر سطوحی همچون فلزی، پلیمری و اپوکس و همچنین رنگی را بدون ذره ای آسیب ضد عفونی می کنند. متریال بکار رفته در این شوینده از نوع قلیایی بوده (PH 8-9) است. موارد استفاده از آن بصورت دستی و همچنین مناسب برای استفاده در دستگاه های نظافت صنعتی مانند ماشین آلات زمین شوی و اسکرابر ها است .

نکاتی که باید هنگام استفاده از ماده شوینده Tough Cleaner رعایت کنیم

در زمان استفاده از این شونده حتما از ابزار های حفاظت صنعتی مانند عینک و دستکش استفاده کنید.
هنگام استفاده از این ماده شوینده مراقب باشید با بدنتان برخورد نکند.
حتما قبل از استفاده، روی قسمت کوجگی از سطح آن را امتحان کنید.

معرفی شوینده صنعتی گامازول

یکی دیگر از بهترین و قوی ترین مواد ضدعفونی کننده، شوینده صنعتی گامازول است. این شوینده صنعتی بمنظور از بین بردن انواع آلودگی های سخت و تثبیت شده و پاک کردن رد لاستیک بکار می رود. این ماده حلال و پاک کننده بسیار قدرتمندی است از ویژگی های آن می توان به بوی کم، عملکرد آسان، Ph خنثی و بدون مزاحمت برای افراد در پر محیط های پر تردد اشاره کرد. از شوینده گامازول برای شستشوی انواع سطح ها مانند سطوح اپوکسی، سرامیک، کاشی، سیمانی و انواع سنگ بهره برد. از ماده صنعتی گامازول هم علاوه بر استفاده دستی می توان در دستگاه های صنعتی همچون اسکرابر ها بهره برد.

نکاتی ایمنی هنگام استفاده از ماده شوینده گامازول

این ماده برای شست و شوی محیط های خارجی و سخت ساخته شده است بنابراین همانند سایر مواد شوینده صنعتی باید مراقب تماس مستقیم آن با چشم، دهان و پوست خود باشیم و در صورت برخورد حتما با آب کامل شستشو دهیم.


درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :