meta name="video_type" content="video/mp4" />

اسکرابر ، دستگاهی ایده آل جهت شستشوی آلودگی های عمیق

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55K40

سطوح کف انبار ها ، بعلت جابجایی کالا ها دچار آلودگی هایی مانند رد تایر لیفتراک و گرد و خاک می شود. بر جای ماندن چنین آلودگی هایی بر روی سطوح می تواند موجب کاهش طول عمر کفپوش و همچنین کاهش سطح بهداشت گردد. وسعت انبار ها اجازه انجام عملیات شستشوی کف بصورت دستی را نمی دهد، راه کار مناسب در این زمینه ، استفاده از دستگاه اسکرابر صنعتی می باشد. اسکرابر یا کفشوی ، با بهره مندی از سامانه برس زنی و پاشش آب ، سطح را در مدت زمان کمی تمیز می نماید. هدایت این دستگاه به دو صورت دستی و خودرویی انجام می پذیرد.


اسکرابر برقی

اسکرابر ها از نظر منبع تغذیه ، بیشتر در دو مدل اسکرابر برقی و باتری دار تولید می شوند. اسکرابر برقی برای روشن شدن بوسیله کابل خود به پریز برق متصل می گردد. دریافت انرژی دستگاه از جریان مستقیم برق ، قدرت نظافتی آن را افزایش می دهد. از آنجاییکه کفشوی کابلی ، باتری ندارد ، وزن دستگاه سبک تر بوده و جابجایی و هدایت آن به راحتی انجام می شود. از جمله کاربرد های این دستگاه ، شستشوی سطوح کف در مراکز اداری ، تجاری ، آموزشی و صنعتی کم وسعت با دسترسی مناسب به پریز برق می باشد.


شستشوی سطح با آب و مواد شوینده توسط اسکرابر

بعضی از آلودگی های سطوح کف با پاشش آب و برس زنی توسط اسکرابر از بین نمی رود. برای رفع این آلودگی ها و افزایش اثربخشی عملیات شستشو ، بهتر است در داخل مخزن کفشوی ، مقداری ماده شوینده ریخته شود. نوع ماده شوینده بکار رفته باید با دستگاه اسکرابر سازگاری داشته باشد و متناسب با نوع و میزان آلودگی باشد. استفاده از مواد شوینده ایجاد کننده کف نیز ، باعث ایجاد کف روی سطح شده و عملیات مکش توسط موتور مکنده را مختل می نماید.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :