meta name="video_type" content="video/mp4" />

شستشوی کفپوش پارکینگ با اسکرابر صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : ARA80BM100

رد لاستیک خودرو ها و تردد افراد ، سطوح کف پارکینگ ها را دچار آلودگی می کند. عدم شستشوی چنین سطوح آلوده ای ، موجب عمیق شدن آن ها و در بلند مدت سبب آسیب دیدن کفپوش می شود. بنابراین شستشوی کفپوش پارکینگ ها در بازه های زمانی منظم و با استفاده از یک تجهیز کارآمد ضرورت دارد. دستگاه اسکرابر صنعتی ، با برخورداری از یک سیستم مکانیزه ، دستگاه مناسبی جهت شستشوی سطوح کف پارکینگ می باشد. سهولت کاربری ، سرعت و کیفیت بالای شستشو از مزایای استفاده از این دستگاه ها هستند.

اسکرابر خودرویی چگونه عمل می نماید؟

دستگاه اسکرابر خودرویی ، با نشستن کاربر بر روی صندلی و به سادگی هدایت می شود. کاربر دستگاه بعد از اطلاع کامل از کلید های کنترلی و نکات ایمنی مرتبط با آن می تواند عملیات شستشو را آغاز کند. اسکرابر سرنشین دار نسبت به نمونه های دستی معمولا دارای پهنای نظافت عریض تر ، مخازن آب بزرگتر و البته سرعت نظافت بالاتر هستند. برای انجام عملیات شستشو ، ابتدا کاربر بر روی صندلی دستگاه می نشیند و با فعال کردن سامانه برس زنی، پاشش آب و موتور مکش و پایین آوردن برس ها و تی خشک کن ، سطوح را تمیز می نماید.

مزایای استفاده از کفشوی خودرویی جهت شستشوی سطح پارکینگ

استفاده از دستگاه اسکرابر ، راهکاری ایده آل جهت شستشوی سطوح پارکینگ در مراکز تجاری یا مجتمع های مسکونی به حساب می آید. در محیط هایی که دارای پارکینگ های با وسعت بالا هستند ، مدل های سرنشین دار اسکرابر موجب سهولت بیشتر عملیات نظافت شده اند. این کفشوی ها همچنین سرعت نظافت را افزایش داده و در وقت و هزینه های افراد صرفه جویی نموده اند. کفشوی خودرویی از دو برس شستشو بهره می برد که با چرخش خود بر روی سطح، کیفیت شستشو را تضمین می کنند.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :