meta name="video_type" content="video/mp4" />

پولیشر دستگاهی ایده آل برای جلادهی سطوح کف

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : پولیشر کد محصول مربوط : BIONIC

تردد افراد، زباله های ریز و درشت همانند سنگ ریزه و شن و ماسه حالتی ساینده داشته و خط و خش بسیاری بر سطوح کف ایجاد می نماید که آلودگی ها به سرعت در میان این شیارهای به وجود آمده نفوذ نموده و سبب تغییر رنگ کفپوش می شوند. به مرور زمان کفپوش زیبایی و درخشندگی خود را از دست داده و سطحی همواره مات و کدر به وجود خواهد آمد. دستگاه پولیشر به عنوان یکی از ابزارهای تخصصی و کارآمد پولیش و جلادهی کف می باشد که با استفاده از این ستگاه می توان لایه های سطحی کفپوش را سایش داده و سطوح کف را جلا بخشید. 

نحوه عملکرد دستگاه پولیشر 

دستگاه پولیشر به کمک یک عدد برس بر سطوح کف سایش نموده و سبب صیقلی شدن کفپوش می شود. این برس به کمک چرخ دنده های سیاره ای با سرعت حدودی 175 دور در دقیقه چرخش می نماید. به منظور افزایش کارایی دستگاه پولیشر امکان استفاده از انواع واکس و مواد شوینده همراه این دستگاه وجود دارد. 

ویژگی های برتر یک پولیشر کارآمد

یک دستگاه پولیشر مناسب از کارایی ساده ای برخوردار می باشد و کاربر به راحتی با هدایت آن می تواند کلیه بخش های سطوح کف را در مدت زمان کوتاهی پولیش نماید. سطح صدای دستگاه بسیار پایین بوده و در محیط های حساس به صدا همچون بیمارستان ها و مراکز آموزشی نیز به راحتی قابل استفاده می باشد. ساختار بدنه دستگاه کاملا مقاوم باشد و در برخورد های احتمالی با اشیا و دیوار ها دچار آسیب نشود. ایمنی در این دستگاه نقش بسزایی را ایفا می نماید و رعایت استاندارد های ایمنی در ساخت این دستگاه می تواند تضمین مناسبی برای حفظ سلامت افراد باشد. با توجه به شرایط کفپوش دستگاه پولیشر باید قابلیت تنظیم داشته باشد تا بتوان نتیجه ای مطلوب را از این دستگاه مشاهده نمود. 


تگ ها :

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :