meta name="video_type" content="video/mp4" />

نظافت سوله انبار با استفاده از جاروبرقی صنعتی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Delfin صنعت : سایر گروه : جاروبرقی صنعتی کد محصول مربوط : DM30ECO

سوله های انبار محل نگهداری وسایل مورد نیاز واحد های صنعتی و محصولات تولیدی می باشند که نظافت در این سالن ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. به منظور نظافت این بخش ها استفاده از دستگاه های جاروبرقی صنعتی توربینی، بای پس، هواکار گزینه های مناسبی می باشند. این دستگاه ها امکان نظافت و حذف آلاینده ها از کلیه زوایا، گوشه ها، دیوارها، شیارهای موجود در سطوح کف را فراهم آورده اند. به علت برخورداری از بدنه مقاوم، سیستم فیلتراسیون بالا، وجود نازل های مناسب با نوع و میزان آلاینده ها از این دستگاه ها در صنایع مختلف کاربردهای فراوانی دارند. 

مزایای استفاده از جاروبرقی صنعتی

با استفاده از جاروبرقی صنعتی امکان کنترل گرد و غبار در محیط فراهم می آید و با استفاده از این دستگاه ها می توان سطح بهداشت محیط را ارتقا بخشیده و سلامت کارکنان در انبار را تضمین نمود. از طرفی با انجام نظافت منظم میزان آلودگی های محیطی کاهش یافته و از آسیب به وسایل نگهداری شده در انبار نیز جلوگیری به عمل می آید. عدم بازگشت غبارات ریز به محیط پس از پایان نظافت از برترین مزایای دستگاه های جاروبرقی صنعتی می باشد که به دلیل تجهیز دستگاه به فیلترهایی از جنس نایلن، پلی استر، یا فلز می باشد. 

بکارگیری نازل های مناسب 

در کنار انتخاب یک دستگاه جاروبرقی صنعتی مناسب انتخاب نازل کارآمد نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. در صورت بکارگیری یک نازل مناسب توانایی جاروبرقی در مکش سریع آلاینده ها افزایش یافته و همچنین هر چه  اندازه نازل جاروبرقی بزرگتر باشد سطح مقطع وسیع تری به کمک این دستگاه ها مورد نظافت قرار می گیرد. به دنبال آن زمان کمتری نیز صرف انجام امور نظافتی در سوله های وسیع انبار می شود. انواع نازل های جاروبرقی صنعتی شامل نازل ثابت، مخروطی، برس دار، سر گرد، سر تخت و انحنادار می باشند که نظافت با کیفیت محیط را تضمین می نمایند. 


تگ ها :

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :