meta name="video_type" content="video/mp4" />

کفشوی پارکینگ مجتمع های تجاری تفریحی

در حال بارگزاری ویدئو...
برند : Columbus صنعت : سایر گروه : اسکرابر کد محصول مربوط : RA55BM40

مجتمع های تجاری و تفریحی امروزه در کلان شهر به تعداد زیادی ساخته شده یا در حال ساخت هستند. کم بودن جای پارک در معابر شهری موجب شده تا  صاحبان این مجتمع ها ، ملزم شوند نا ظرفیتی برای پارکینگ در نظر بگیرند. تردد خودروها در این پارکینگ ها و بر جای ماندن رد لاستیک یا روغن بر روی سطح زمین موجب می شود تا امر نظافت در چنین مکان هایی اهمیت ویژه ای پیدا کند. وسعت این مکان ها و دشوار بودن نظافت آلودگی های عمیق به روش سنتی دستی ، امکان استفاده از این روش را تقریبا غیر ممکن ساخته است. امروزه نسل پیشرفته ابزار های نظافت سطوح یعنی اسکرابر ها عرضه و تولید می گردند که امر شستشوی کف پارکینگ ها را تسهیل بخشیده اند.

مزایای استفاده از اسکرابر صنعتی

اسکرابر صنعتی ، سطح کف را بوسیله برس ها ، محلول شستشو و سیستم خشک کن، تمیز می نماید. استفاده از این دستگاه ، در وهله اول سرعت عملیات شستشو را دو چندان می کند. نمونه های خودرویی این دستگاه سرعت شستشوی سطوح را در محیط های وسیع تا چند برابر روش دستی افزایش می دهند. با استفاده از این کفشوی ، کیفیت شستشو ارتقا می یابد و سطح به بهترین نحو تمیز می گردد. مخازن آب جداگانه این دستگاه نیز امکان استفاده مجدد از آب کثیف را حذف نموده است. همچنین سیستم خشک کن اسکرابر شامل تی خشک کن و موتور مکش ، با خشک کردن سطح، آسیب های ناشی از سر خوردن افراد حاضر در محیط را به حداقل ممکن رسانده است.

لزوم تعویض منظم برس اسکرابر

برس یا برس های اسکرابر صنعتی بعد از مدتی استفاده در اثر تماس با سطح زمین ، دچار فرسایش می شود. در نتیجه برس به خوبی با سطح تماس پیدا نمی کند و کارایی خود را از دست می دهد. در این شرایط کاربر یا مسئول دستگاه باید برس فرسوده را تعویض نماید. تعویض برس نیاز به مهارت چندانی نداشته و به راحتی با توجه به دستورالعمل های دفترچه راهنمای اسکرابر قابل انجام است.

درخواست اطلاعات :

ویدئوهای مرتبط :